Jordi Chico i Alberto Barroso disputaran l’Espanya-Alemanya de Lliga Mundial

Jordi Chico i Alberto Barroso disputaran l’Espanya-Alemanya de Lliga Mundial

Els waterpolistes del CN Terrassa Jordi Chico i Alberto Barroso han estat convocats amb la selecció espanyola absoluta per disputar aquest vespre el partit de la Fase Europea de la Lliga Mundial contra Alemanya que tindrà lloc a la piscina Sant Sebastià del CN Atlètic-Barceloneta a partir de les 20.00h. La Federació Espanyola de Natació ha donat a conèixer la llista d’escollits aquest mateix migdia.

Convocatòria Waterpolo Masculí Absolut
Lliga Mundial. Fase Europea