Joan Herrera, 21è president de la història del Club Natació Terrassa

Joan Herrera ja és el 21è president de la història del Club Natació Terrassa. Un cop finalitzat el procés electoral iniciat el passat 18 de febrer i essent vàlida l’única candidatura presentada, que reuneix els requisits establerts a la Secció 6a dels Estatuts de l’entitat, ahir al vespre es va procedir a la constitució de la nova Junta Directiva.

La Junta Directiva està formada per tretze membres, set homes i sis dones. La relació de càrrecs és la següent:

Joan Herrera Granados President
Ascensió Maillo Lara Vicepresidència 1a