Natació

Janna Blaya, cinquena en el Campionat d’Espanya de Llarga Distància de natació

Janna Blaya, cinquena en la categoria Júnior 2 en el Campionat d’Espanya de Llarga Distància de natació

La nedadora Janna Blaya va classificar-se en cinquena posició en la categoria Júnior 2 en el Campionat d’Espanya de Llarga Distància que va celebrar-se ahir a les instal·lacions del CAR de Sant Cugat.

Blaya va completar els 5.000 metres de què va constar la prova amb un registre d’1h03’36”. El títol va correspondre a Alba Herrero (Club de Tenis Elche), que va aturar el crono en 58’46”, per davant de Candela Sánchez (CD Gredos San Diego), plata amb 59’10”, i d’Aroa Silva (CN Santa Olaya), bronze amb 59’46”.