Natació

Izan Cubillas, a Canet

Izan Cubillas, convocat per al Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon de natació

El nedador Izan Cubillas ha estat convocat per la Federació Catalana de Natació (FCN) per participar en el Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon, prova inclosa en el circuit Mare Nostrum, que se celebrarà l’11 i 12 de juny. Aquesta prestigiosa cita internacional integra dues proves més, el Meeting Internacional de Mònaco (8 i 9 de juny) i el Trofeu Internacional Ciutat de Barcelona (15 i 16 de juny).

La llista elaborada per la FCN inclou un total de dotze nedadors. En categoria masculina, i al marge de Cubillas, han estat escollits Sergio de Celis (CN Sabadell), Àlex Ramos i Francho Artal (CN Sant Andreu), Mario Molla (CN Catalunya) i Adrián Santos (CN Sant Boi). Així mateix, en l’apartat femení, han estat seleccionades Aina Oliván (CN Sabadell), Esther Morillo i Andrea Feng Prades (CE Mediterrani), Lucía Ruiz (CN Vallirana) i Àneu Ferrer i Txell Domènech (CN Vic-ETB).