Natació

Irache Torres i Quynh Iglesias de la secció de Natació Adaptada del CN Terrassa participen al Campionat d’Espanya AXA de promeses paralímpiques

• Al llarg del cap de setmana, Irache Torres i Quynh Iglesias han competit en diverses proves individuals
  • També han format part de l’equip de relleus de la Federació Catalana de Paràlisi Cerebral

Aquest cap de setmana s’ha dut a terme el Campionat d’Espanya AXA de promeses paralímpiques, a la localitat madrilenya de Valdemoro. Des de dissabte, la piscina municipal de Valdesanchuela, les joves promeses de la natació adaptada estatal s’han citat per competir en les diferents curses i categories, en representació del Club Natació Terrassa i de la Federació Catalana de Paràlisi Cerebral (FCPC).

La secció de Natació Adaptada ha estat representada per Irache Torres (15 anys) i Quynh Iglesias (11 anys), així com per l’entrenador i coordinador de la secció, Jordi Bosch.

La participació de les dues nedadores del CN Terrassa en el campionat AXA disputat a Valdemoro ha estat una oportunitat molt bona perquè totes dues hagin pogut conèixer i compartir moments amb altres promeses de la natació adaptada en l’àmbit espanyol.

Pel que fa a les proves disputades, la Irache Torres va prendre part en les proves de: 100 m esquena, 100 lliures, 100 braça i 50 m lliures; mentre que  la Quynh Iglesias va nedar les proves de 50m braça, 100 m lliures, 50m esquena, i 50 lliures. A més, totes dues van formar part de l’equip de relleus de la FCPC, les  proves dels quals es van nedar com a cloenda de les dues jornades, amb un molt bon resultat per als participants catalans.

En finalitzar el campionat, Jordi Bosch, coordinador i entrenador de la secció, ha destacat que les dues nedadores “han competit en un bon nivell. Falta continuar entrenant per arribar als millors objectius de la temporada”. A més, segons l’entrenador de l’equip, “totes dues han pogut nedar la seva millor competició pel que fa a les marques marques i aquest és un pas més en la seva consolidació com a nedadores”.