Natació

Irache Torres guanya amb Catalunya el IV Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Irache Torres contribueix a la victòria de Catalunya en el IV Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva en Edat Escolar

La nedadora de l’equip de natació adaptada Irache Torres va contribuir en la victòria de Catalunya en el IV Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva en Edat Escolar que va celebrar-se entre divendres i ahir diumenge a Lloret de Mar. L’entrenadora del club Gemma Soler també va formar part de la delegació catalana com a membre del cos tècnic. Catalunya va encapçalar la classificació final amb 188 punts, per davant de la Comunitat Valenciana, segona amb 148,5, i d’Andalusia, tercera amb 147.

Torres va vèncer les quatre proves que va disputar a la ciutat de La Selva. Va guanyar els 50 m braça SB6 amb 1.15.17, temps que li va proporcionar el segon lloc en categoria multidisability. Així mateix, va imposar-se en els 100 m esquena S6 (2.20.63) i en els 50 m esquena S6 (1.06.17), proves en què va ser quarta en multidisability. Va cloure la seva actuació amb un triomf en 50 m lliures S6 (1.00.55), marca que la va situar setena en multidisability.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).