Vòlei

Inici de la segona fase amb victòria del sènior femení de voleibol del CN Terrassa

Jaume Balmes 1 – CN Terrassa 3

El passat diumenge 18 de febrer començava la segona fase de la lliga de segona catalana on el sènior femení del Club Natació Terrassa es troba a la fase d’ascens.

La primera jornada d’aquesta fase portava a les terrassenques al pavelló de l’escola Sagrat Cor de Sarrià on es va enfrontar amb el conjunt de Jaume Balmes.

Les egarenques van començar el partit molt concentrades amb un ritme de joc molt bo, això les va portar a avançar-se des del principi al marcador, tot i la pressió de les locals per intentar endur-se el set les noies del CNT van aguantar amb seguretat tot el primer set guanyant amb un parcial de 22-25.

Al segon set la dinàmica es va capgirar i una bona defensa de les jugadores del Jaume Balmes i uns serveis molt efectius, van fer fallar a la recepció de l’equip terrassenc. De mica en mica les locals van començar a sentir-se còmodes i van assolir tenir una distància al marcador de fins a 11 punts. Les jugadores del Natació van intentar remuntar el set, però l’esforç no va ser suficient i van cedir el segon set amb un marcador de 25-19.

Després de la derrota del segon set, lluny de abaixar els braços, les terrassenques van sortir al camp amb força i amb la determinació per lluitar fins al final pels tres punts. En aquest tercer set amb algunes modificacions en l’equip inicial va sortir amb un joc molt fresc, forçant molt des de la línia del servei i amb una distribució d’atacs molt encertada que va fer que el bloqueig rival no arribes a llegir el joc de les egarenques que atacaven per totes les línies amb molta efectivitat i això les va fer agafar distància i guanyar el set per 12-25.

El quart set va passar factura al conjunt local que no va saber contrarestar el joc de les noies del CN Terrassa que van continuar agradant-se a la pista i amb un joc molt fluïd van endur-se l’últim set amb un marcador de 15-25.

Aquesta victòria dona els primers 3 punts de la fase al sènior femení que aquesta setmana rep a casa al CV Vilafranca, actual líder del grup. El partit serà diumenge 25 a les 12:30 hores a la pista central del pavelló de voleibol del Club Natació Terrassa.