Institucional, Seccions
Pàdel

Inaugurem la pista de pàdel Laia Mira

Inaugurem la pista de pàdel Laia Mira

La pista 6 de pàdel del Club Natació Terrassa ja s’anomena oficialment pista Laia Mira. En un acte senzill i emotiu, el club va estrenar ahir al matí la nova denominació, que vol homenatjar una jugadora de pàdel molt estimada per la secció per la seva qualitat humana. L’esdeveniment va aplegar amics i familiars de la Laia.

En el transcurs de l’acte, el club va lliurar un xec de 2.000 euros a l’associació La Vida és Xula per contribuir en el projecte Laia Mira, destinat a la millora de la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia. La Vida és Xula, una associació sense ànim de lucre creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat, és la impulsora del Torneig de Pàdel Laia Mira que acull el club, una iniciativa solidària de la qual ja se n’han celebrat tres edicions que han resultat un èxit de participació.

El Projecte Laia Mira, que s’està desenvolupant amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa, permet avançar en l’adquisició del dispositiu Paxmann, que serveix per prevenir l’alopècia en les pacients amb càncer de mama. La utilització d’aquest dispositiu disminueix de forma rellevant aquest efecte advers de la quimioteràpia, tot millorant la tolerància global i la qualitat de vida de les pacients sotmeses a aquest tractament.