Iker López, camí de l’Europeu

Iker López disputa el Torneig de Classificació per al Campionat d’Europa Sub’15 amb la selecció espanyola cadet de waterpolo

El jugador del CN Terrassa Iker López prendrà part amb la selecció espanyola cadet de waterpolo en el Torneig de Classificació per al Campionat d’Europa Sub’15. El combinat estatal que dirigeix Svilen Piralkov forma part del grup A que competirà a Niça (França) del 28 al 31 de març.

Espanya debutarà divendres a les 11.00h contra Bielorússia. A la tarda, a les 18.00h, s’enfrontarà a Holanda. L’endemà dissabte, a les 20.00h, jugarà contra els amfitrions, mentre que diumenge, a les 9.00h, clourà la seva participació contra Croàcia.

Tres grups més

El Torneig de Classificació per al Campionat d’Europa Sub’15 contempla tres grups més. El B es desenvoluparà a Koper (Eslovènia) i aplega Grècia, Itàlia, Malta, Romania, Ucraïna i Eslovènia; el C tindrà com a seu Podgorica (Montenegro) i reunirà Hongria, Moldàvia, Rússia, Turquia i Montenegro; i el D es jugarà a Tbilisi (Geòrgia) i enfrontarà Azerbaidjan, Bulgària, Lituània, Sèrbia, Eslovàquia i Geòrgia.