Gran victòria a Marsella!

Gran victòria del sènior masculí de waterpolo a la piscina del Marsella

És el segon triomf del conjunt de Dídac Cobacho a la fase de grups de la Champions League

CN Marsella 9 – CN Terrassa 10

CN Marsella: Hovhannisyan, Vanpeperstraete (1), Olivon, Izdinsky (1), Blary, Vernoux (2), Crousillat (1), Durdic, Marion-Vernoux, Kovacevic, Vukicevic (3), Camarasa (1), Scepanovic.

Entrenador: Marc Amardeilh.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (3), Mora (3), Alarcón, Ó. Aguilar, Prieto, Sánchez, Pericas (1), Barroso (2), Gutiérrez, Alegre (1), Chico, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ivan Rakovic (Sèrbia) i Levan Berishvili (Geòrgia).

Parcials: 3-2, 3-3, 1-2 i 2-3.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 3-2), (4-2, 4-3, 4-4, 5-4, 6-4, 6-5), (6-6, 6-7, 7-7), (7-8, 8-8, 8-9, 9-9, 9-10).

El sènior masculí de waterpolo ha obtingut una victòria d’enorme prestigi a la piscina del CN Marsella (9-10) en partit corresponent a la sisena jornada de la fase de grups de la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho ha superat a domicili l’actual campió de l’Euro Cup i ha sumat el segon triomf en la competició després de l’assolit a casa a la primera jornada contra el Dinamo Tbilissi georgià.

Després d’haver encaixat massa gols en els partits precedents de Champions, els egarencs han fonamentat l’èxit d’aquest vespre en una defensa exemplar secundada a la perfecció per un inspirat Iñaki Aguilar sota els pals. Mitjan primer període, els francesos han obert una primera escletxa gràcies a un parcial de 2 a 0 en escassament un minut. Vukicevic i Vernoux, amb sengles rematades des dels dos metres, n’han estat els artífexs. El CN Terrassa ha reaccionat de seguida de la mà de Bernat Sanahuja, que ha batut Scepanovic amb una fuetada llunyana des del centre de l’atac. Una acció en home de més ha permès Vernoux ampliar novament la renda, però Alberto Barroso ha marcat el 3 a 2 després de recollir una passada llarga precisa d’Iñaki Aguilar.

En el segon quart, la dinàmica no ha variat. Els de Dídac Cobacho han mantingut la seriositat defensiva davant un rival que, això sí, ha pogut conservar la renda mínima fins al descans. Camarasa, tot sol des dels cinc metres, ha anotat el 4 a 2 als tres minuts de període. Novament, la rèplica terrassenca no ha trigat. Un tir esplèndid de Mora i un altre míssil des de l’arc de Sanahuja han restablert l’equilibri. L’equip de Marc Amardeilh ha recuperat la iniciativa amb un parcial de 2 a 0, obra de Vukicevic, en home de més, i de Crousillat. A cinquanta segons de la pausa, Barroso, també en superioritat, ha reduït distàncies (6-5).

A la represa, ha aparegut la millor versió del CN Terrassa. Fidel al seu llibre d’estil, ha estat capaç de rebre només dos gols, fet que l’ha conduït a remuntar el partit. Mitjan tercer quart, un gran llançament de Víctor Alegre ha situat l’empat a sis. Poc després, Mora, de penal, ha avançat per primer cop els egarencs. En el tram final del període, Vukicevic, el millor dels francesos, ha empatat a set en superioritat numèrica.

El conjunt de Dídac Cobacho ha continuat excel·lint en els darrers vuit minuts. Sanahuja, en home de més, ha batut per tercera vegada Scepanovic amb un tir de manual. El Marsella ha igualat tot seguit amb una acció en superioritat culminada per Vanpeperstraete des dels dos metres. El CN Terrassa s’ha posat de nou per davant gràcies a una acció en home de més materialitzada per Agustí Pericas a boca de canó, però els francesos han respost amb una diana de l’esquerrà Izdinsky. El Marsella ha gaudit de dues accions consecutives en home de més per avançar-se en el marcador, però s’ha topat amb la defensa terrassenca. Mora, en canvi, sí ha trobat el camí del gol en una acció personal magnífica a només un minut i vint segons de la botzina (9-10). Els egarencs, fins i tot, han pogut augmentar la diferència a mig minut de la conclusió amb un tir de Víctor Gutiérrez que s’ha estavellat al travesser. En l’últim atac, nova acció en home de més per al Marsella avortada pel mur egarenc i primera victòria a domicili de la història del club en la fase de grups de la Champions League.