Triatló

Gran representació de la secció de triatló del CN Terrassa en la Mitja Marató i la Cursa Santi Centelles

Una gran representació de membres de la secció de triatló del CN Terrassa van participar en la Mitja Marató Terrassa i la Cursa Santi Centelles de Terrassa que es va celebrar ahir diumenge 28 de gener.

El CN Terrassa va assolir la primera posició masculina per equips en la cursa Santi Centelles (5 km). Dels participants del club egarenc, 8 triatletes van quedar entre les 23 primeres posicions. En la Mitja Marató, un participant del CN Terrassa, va quedar primer en categoria sub 23. Per altra banda, en categoria femenina, es van posicionar com a segones per equips, també en la Santi Centelles.

Els membres de la secció de triatló del CN Terrassa que van participar en la Cursa Santi Centelles, van ser: Martí Sender, Dani Ratera, Oriol Vilajuana, Carlos Hita, Oriol Miret, Arnau Beltrà, Valentín Tudanca, Darío Castaño, Eugenio Schillachi, Maria Maiques, Candela Rodríguez, Maria Pelaez, Helena Pascual, Albert Calvo i Miquel Peralta.

Per altra banda, els que van participar en la Mitja Marató, representant el CN Terrassa, van ser: Rafa Mesa, Carlos Perez, Xavi Lopez, Mireia Fageda, Daniel Charles, Enrique Rodríguez, Pau Gil, Jordi Maiques, Maiol Valls, German Hidalgo, Albert Ballescà, Joan Rodríguez, Mireia Lalanza, Xavi Lopez.