Natació

Gran actuació dels nedadors infantils en el campionat d’Espanya d’hivern a Gijón

22a posició en la classificació per equips

Des de dijous 9 fins diumenge 12 de març, les instal·lacions del Club Natació Santa Olaya, a Gijón, han acollit el XLII Campionat d’Espanya de Natació Infantil d’hivern amb els millors nedadors. El Club Natació Terrassa comptava amb sis nedadors (2 nois i 4 noies), que han donat el màxim de si mateixos i han aconseguit grans resultats.

Iris Ferrer va fer una de les millors actuacions del campionat i es va proclamar campiona d’Espanya en els 50 papallona, amb un temps de 29.09 segons. Amb aquest temps Ferrer també va aconseguir batre el rècord del campionat. A més Ferrer també va obtenir una sòlida quarta posició en els 100 papallona, només a set centèsimes de la tercera classificada.

El CN Terrassa va aconseguir a més 3 posicions de finalistes A a part de les de Ferrer. Jan Vilaseca va classificar-se en els 100 papallona i en els 200 lliures (1:59.03), on va quedar setè mentre que Ferran Ruiz va aconseguir entrar en els 50 papallona (26.31) on va quedar cinquè.

A més Aroa Espinosa va entrar en final B en el 200 estils (2:31.19), on va obtenir una 11a posició i en els 200 esquena (2:27.51) on va quedar 15e. També Jan Vilaseca va assolir arribar a dues finals B: en la dels 50 lliures on va acabar 13e (25.24) i en la dels 400 lliures, finalitzant 10e (4:14.71).

Gran actuació col·lectiva

En conjunt l’equip va assolir la 22a posició en la classificació general. Aquesta classificació els va situar també dintre dels deu millors clubs catalans classificats.

Anna López