Gerard Roger, alta

Gerard Roger s’incorpora a l’amateur de futbol

Roger Pons renova

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la confecció de l’amateur de futbol que jugarà a Tercera Catalana la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades de Pau Agustín, Pere Agustín, Adrià Alier, Edu Querol, David Comellas i Gerard Álvarez, el club s’ha assegurat la continuïtat de Roger Pons i s’ha reforçat amb l’arribada de Gerard Roger.

Roger Pons, de 20 anys, ocupa la posició de davanter centre i va militar nou temporades al futbol base. Afrontarà la seva segona temporada a l’equip amateur. Al seu torn, Gerard Roger, també de 20 anys, és pivot defensiu o central i arriba procedent del CF Matadepera de Segona Catalana. Va formar part durant set temporades del futbol base del club.