Fluidra, nou patrocinador del club

Fluidra, nou patrocinador del Club Natació Terrassa

El patrocini es durà a terme sota la marca GRE, especialitzada en piscines elevades

El Club Natació Terrassa ha arribat a un acord amb Fluidra, líder global en el sector d’equipament de piscina i wellness, per tal que la seva marca GRE, especialitzada en piscines elevades, patrocini el club fins a l’any 2023 mitjançant suports publicitaris a les instal·lacions.

El president del CN Terrassa Jordi Martín ha agraït el suport de Fluidra i la seva marca GRE i espera que aquesta col·laboració continuï en el futur, atès que es tracta d’una contribució que ajuda a millorar les instal·lacions per a l’ús dels esportistes.

Al seu torn, Eloi Planes, president executiu de Fluidra, afirma que, amb aquest acord, inicien l’any 2021 tot posant de manifest el seu compromís i col·laboració amb espais i equips esportius que són un referent en els esports aquàtics. El mes de setembre passat, Fluidra va renovar el patrocini de la Federació Espanyola de Natació (RFEN) fins al 2022.

Aquest nou patrocini se suma als acords ja existents entre Fluidra i la RFEN, el Club Natació Sabadell, el Club Natació Atlètic-Barceloneta, la Unión Americana de Natación i l’Asia Swimming Federation.