Natació

Finalitza el Campionat d’Espanya de Natació Infantil celebrat al CN Terrassa

• L’esdeveniment va aplegar a més de 500 nedadors i nedadores de 210 clubs diferents que van participar en 42 proves diferents
  • La representació del CN Terrassa va participar en 10 proves diferents

El Club Natació Terrassa va celebrar des del dijous 14 fins al diumenge 17 de març el XLIII Campionat d’Espanya d’Hivern de Natació Infantil, on més de 500 nedadors i nedadores hi van participar.

La competició es va dividir en quatre dies diferents, i es va fer dues jornades cada dia. La delegació egarenca va estar formada per quatre nedadors i nedadores, dues es van llençar a l’aigua en categoria femenina i dos en masculina. Els representants del Club Natació Terrassa, van ser: Alexander Hernandez, Martina Quiñonero, Queralt Diaz i Victor Lobo.

Pel que fa a les proves en les quals van competir, Hernandez, ho va fer en 400 m lliure, mentre que Quiñonero en 50, 100 i 200 papallona. Per altra banda, Díaz, va nedar en 50, 100 i 200 lliure, així com en 50 esquena. Finalment, Lobo, va competir en 50 i 100 esquena.

Queralt Diaz, va participar en la final A de 50 metres lliure, on es va posicionar com a cinquena classificada, després de fer un temps de 27.39. Per altra banda, Diaz, va participar en la final B de 100 m lliure, on es va posicionar com a quinzena de la classificació final, fent un temps de 1:00.50, així com dels 50 esquena, que va posicionar-se com a tretzena amb un temps final de 31.39.

Martina Quiñonero, va participar en la Final B de 100 papallona, on va quedar la número catorze de la classificació final, després de fer un temps de 1:07.39.

Tal com comenta l’entrenador de l’equip infantil, Pablo Hernan Schenider, “des del cos tècnic estem molt satisfets de l’actuació dels nostres nedadors i nedadores en aquest campionat, on hi ha hagut un gran nivell”. També, remarca “han competit en un gran nivell. Tots han millorat les seves marques i dues han entrat a vàries finals”.