Ferran Siré, a l’Europeu júnior

Ferran Siré, convocat per al Campionat d’Europa Júnior de natació

El nedador Ferran Siré ha estat convocat per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per participar en el Campionat d’Europa Júnior que se celebrarà a l’Aquatics Palace de Kazan (Rússia) del 3 al 7 de juliol.

El reusenc afrontarà les dues proves en què va assolir la mínima en el Campionat d’Espanya Júnior que va tenir lloc a Sabadell el mes d’abril. Siré debutarà el dimecres 3 de juliol en els 400 m lliures i l’endemà dijous 4 de juliol prendrà part en els 200 m papallona. Per afinar l’estat de forma de cara a la màxima cita continental, el nedador del CN Terrassa assistirà a una concentració prèvia amb la selecció estatal que es desenvoluparà al CAR de Sant Cugat entre el 27 i el 30 de juny.

Vint nedadors

La llista elaborada per la RFEN inclou un total de tretze nedadores i set nedadors. En categoria masculina, i al marge de Siré, han estat escollits Javier Aguilar (SD Anaitasuna), Carles Coll (CN Tàrraco), Marcos García (Club del Mar), Nicolás García (CD Gredos San Diego), Víctor Martín (CN Voltor Balear) i Alejandro Puebla (CN Cartagonova Cartagena).

Així mateix, en l’apartat femení, han estat seleccionades Marta Bonilla (CN Churriana); Ainhoa Campabadal (CN Caldes), María Claro (CN Mairena Aljarafe); Txell Domènech (CN Vic-ETB); Laura García, Sara Lahrach i Carla Lanza (CD Gredos San Diego); Alba Herrero (Club de Tenis Elche); Paula Juste (CN Lleida); Ana M. Lamberto (UCAM Fuensanta); Paula Rodríguez (Real Canoe NC); Alba Vázquez (CN Colombino); i Carmen Weiler (CN Delfín).