Siré, al Mundial júnior!

Ferran Siré, convocat per al Campionat del Món Júnior de natació

El nedador del Club Natació Terrassa Ferran Siré ha estat convocat per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per participar en el Campionat del Món Júnior que se celebrarà a Budapest (Hongria) del 20 al 25 d’agost.

El reusenc va aconseguir la mínima en 200 m papallona en el Campionat d’Europa Júnior que va desenvolupar-se a Kazan (Rússia) fa poc més d’una setmana. Siré va ser cinquè en la final amb un registre de 2.00.31, per sota dels 2.00.45 que demanava la RFEN com a marca de tall.

Tretze nedadors

La llista elaborada per la RFEN, encara provisional i oberta a noves incorporacions, inclou un total de quatre nedadors i nou nedadores. En categoria masculina, i al marge de Siré, han estat escollits Carles Coll (CN Tàrraco), Nicolás García (CD Gredos San Diego) i Alejandro Puebla (CN Cartagonova Cartagena).

Així mateix, en l’apartat femení, han estat seleccionades Ainhoa Campabadal (CN Caldes); Txell Domènech (CN Vic-ETB); Laura García, Sara Lahrach i Carla Lanza (CD Gredos San Diego); Alba Herrero (Club de Tenis Elche); Paula Juste (CN Lleida); Alba Vázquez (CN Colombino); i Carmen Weiler (CN Delfín).