Siré, 18è en el Campionat del Món Júnior de natació

Ferran Siré, 18è en 400 m lliures i en 200 m papallona en el Campionat del Món Júnior de natació

El nedador del Club Natació Terrassa Ferran Siré va participar la setmana passada en el Campionat del Món Júnior que va celebrar-se a Budapest (Hongria).

El reusenc va debutar el dimarts 20 en els 400 m lliures, prova en què va ser 18è amb un registre de 3.54.69. Siré va ser tercer en la sisena sèrie matinal, per darrere del francès Guillaume Roux (3.52.23) i del turc Baturalp Unlu (3.54.59). El títol mundial va correspondre a l’hongarès Gabor Zombori, que va aturar el crono en 3.46.06.

El nedador del club va tornar a competir ahir diumenge en els 200 m papallona, distància en la qual també va ser 18è amb un temps de 2.01.71. Siré va classificar-se vuitè de la cinquena sèrie matinal, dominada per l’italià Federico Burdisso (1.57.58), per davant del txec Sebastian Lunak (1.59.13). L’estatunidenc Luca Urlando va proclamar-se campió amb una marca d’1.55.02.

Amb aquesta participació al Mundial júnior, el reusenc tanca una gran temporada. Cal recordar que, el mes de juliol, va disputar el Campionat d’Europa Júnior de Kazan (Rússia), en el qual va aconseguir plaça de finalista en les dues distàncies que va afrontar. Va ser cinquè en els 200 m papallona i vuitè en els 400 m lliures.