Felicitació de Nadal del president i de la Junta Directiva

Benvolgut soci, benvolguda sòcia,

En primer lloc, en el meu nom i en el de la Junta Directiva, m’agradaria desitjar-te Bon Nadal i un any 2020 ple de salut, esport i benestar. Volem agrair-te de tot cor el teu compromís i la teva fidelitat, atès que la teva confiança i la teva implicació són bàsiques per al desenvolupament del Club Natació Terrassa.

Aquest exercici 2018-2019 el Club ha complert 87 anys d’història. Ha estat novament un any intens en diferents aspectes de la gestió del Club i, gràcies al moment esportiu i social en què ens trobem, seguim sent el club de referència a nivell local, un dels principals en el panorama català i estatal i, ara, també comencen a tenir-nos en consideració a Europa. Tot plegat, fonamentat en vosaltres, la gran base social i els esportistes.

Com bé sabeu, el nostre objectiu sempre ha estat potenciar l’àmbit social i fer de l’activitat física i l’esport, l’eix principal i el centre de gravetat de tot el projecte.

En aquest sentit, no hi ha cap mena de dubte que hem estat capaços de trobar l’equilibri entre la gestió del dia a dia i la planificació dels objectius esportius i socials, la millora del manteniment i la dotació de nous espais esportius de qualitat, sempre amb la pràctica esportiva com a gran protagonista.

També tenim assumit un compromís amb la ciutat i l’Ajuntament mitjançant una gestió responsable del seu patrimoni, com són les instal·lacions esportives de l’Àrea Olímpica que, malgrat el pas dels anys, segueixen en perfecte estat de manteniment i d’utilització esportiva.

Properament, ja disposarem dels tancaments perimetrals de les pistes poliesportives de l’Àrea Olímpica i una bateria de vestidors que els unirà, fet que suposarà l’increment d’espai esportiu cobert i de qualitat per a la pràctica esportiva. També esperem donar per acabada l’obra del bar a l’entrada principal del Club. En tot cas, treballem també en nous projectes, tant d’obres com d’activitats i gestió, que, a mesura que vagin avançant, us anirem anunciant.

A nivell esportiu, hem estat capaços de mantenir i millorar els resultats esportius a nivell individual i col·lectiu i hem tornat a ser referents en l’organització de competicions a nivell català i estatal, en una aposta de present i de futur, de totes les seccions esportives i les activitats dirigides.

Vull fer una ressenya a Tòquio 2020 perquè alguns esportistes hi seran i ho estan preparant amb el màxim de concentració i esforç dia a dia, setmana a setmana. Els desitgem que tinguin l’espurna de sort necessària per anar-hi i aconseguir un bon resultat esportiu. L’objectiu s’ho val. Ànims i bona preparació.

Finalment, volem donar les gràcies als esportistes, als tècnics, als delegats de les seccions esportives, als treballadors del club i als socis i sòcies per la seva feina en el dia a dia, per l’esforç en assolir nous reptes, per la dedicació i constància i, sobretot, per la vostra fidelitat i suport al Club. Tot això fa possible que el Club Natació Terrassa sigui cada dia millor.

+ CLUB  + ESPORT!

Rebeu una salutació cordial.

Presidència i Junta Directiva