Frontenis

Fase prèvia del Campionat d’Espanya Absolut de Clubs de Frontennis

El CN Terrassa, a la fase prèvia del Campionat d’Espanya Absolut de Clubs de Frontennis en modalitat olímpica

El Club Natació Terrassa va participar el cap de setmana passat en la fase prèvia del Campionat d’Espanya Absolut de Clubs de Frontennis en modalitat olímpica que va celebrar-se a Laguna de Duero (Valladolid).

La dupla egarenca, formada per Xavi Dalmases i Albert Domínguez, va perdre els tres partits que va disputar. Va caure dissabte al matí contra el CF Palencia per 9 a 15 i 12 a 15 i, a la tarda, no va poder contra el Real Club Náutico de Tenerife C, que també es va imposar en dos sets. Va tancar la seva participació amb una tercera derrota contra el Círculo B per 7 a 15 i 13 a 15.

Tot i aquests resultats, la parella terrassenca afrontarà la fase final del Campionat d’Espanya en el quadre de Primera Divisió del 6 al 9 de maig.