Natació

Èxits dels nedadors i nedadores del CN Terrassa en el XXIV Campionat d’Espanya “Open” absolut i el XL Campionat d’Espanya Júnior

Diversos nedadors i nedadores del CN Terrassa han competit entre el 21 i el 25 de febrer en el XXIV Campionat d’Espanya “Open” absolut i en el XL Campionat d’Espanya Júnior de natació en piscina de 50 metres que ha tingut lloc a les instal·lacions de Can Llong (Sabadell).

La delegació egarenca ha estat formada per un total de vint-i-dos nedadors i nedadores. Tres nedadores en l’absolut i quatre en el Júnior. Així com, tretze nedadors en l’absolut i dos en el júnior.

Pel que fa als resultats individuals, cal destacar l’excel·lent actuació de César Castro, que es va proclamar Campió dels 200 lliures després d’assolir un nou rècord d’Espanya en fer una marca d’1.46.46.

Alberto Lozano, es va penjar l’or en els 50 papallona i la plata en els 100 papallona. Per altra banda, Maria Romanjuk va ser tercera en els 50 braça i Iris Ferrer, també es va penjar la medalla de bronze, però ho va fer en els 50 papallona del Campionat d’Espanya Júnior.

En referència als relleus, l’equip format per Carla Seco, Victor de Pablo, Alberto Lozano i Esther Morillo, van competir en el 4×100 estils mixt, on es van penjar la medalla de bronze. Per altra banda, el relleu format per César Castro, Guillem Ramia, Miguel Durán i Ferran Siré, van ser campions en el 4×200 lliures masculí, així com Alberto Lozano, Adria Roy, César Castro i Guillem Ramia, també van penjar-se la medalla d’or en els 4×100 lliure masculins.

En l’absolut femení es van llençar a l’aigua Aida Lopez (400 lliure, 100 i 200 papallona), Carla Seco (50, 100 i 200 esquena) i Esther Morillo (100 i 200 lliure). Mentre que en categoria masculina ho van fer Adria Roy (50 papallona, 50 i 100 lliure), Alberto Lozano (50 lliure, 50 i 100 lliure), Alejandro Calderon (50 i 100 esquena), Cesar Castro (50, 100, 200 i 400 lliure), Ferran Sire (200 i 400 lliure), Francho Artal (50 papallona, 200 i 400 estils), Genis Armengol (200 braça), Guillem Ramia (50, 100, 200 lliure), Joan Ruiz (50, 100, 200 papallona), Miguel Duran (200 i 400 lliure), Oriol Perez (50, 100 i 200 esquena), Pedro Ruano (100 i 200 papallona) i Victor de Pablo (50,100 i 200 braça).

En el Júnior femení, les nedadores del CN Terrassa que van competir van ser Aroa Espinosa (200 esquena, 200 i 400 estils, 400 i 800 lliure), Iris Ferrer (50 i 100 papallona), Meritxell Puig (50 i 100 braça) i Mireia Rizo (100 lliure). Mentre que en el Júnior masculí, ho van fer Ferran Ruiz (50 lliure, 50 i 100 papallona) i Jan Vilaseca (200 estils, 100, 200 i 400 lliure).