Karate

Èxit en el Campionat d’iniciació al Karate-Do Cervelló 2023

El dissabte 3 de juny es va realitzar el campionat d’iniciació al Karate-Do per equips a Cervelló, més concretament al Pavelló Municipal Xavier Balber, on diversos esportistes del CN Terrassa van poder competir i van obtenir molt bons resultats.

En la Kata per equips sincronitzats, en la categoria de menys de 8 anys, l’equip format per Aleix Vancells, Dani Velasco i Erik Fuentes van classificar-se com a segons de la categoria, mentre que Martí Amenós, Kilian Gómez i Nil Omar van aconseguir la tercera posició de la classificació. En la Kata de menys de 9 anys, l’equip del Club Natació Terrassa format per Ona Otín, Oriol Pozo i Arnau Espín, van aconseguir penjar-se la medalla d’or, mentre que Gabriel Carrai, Stefano Gasperini i Fabián André van assolir la tercera posició.

Per altra banda, en la kata menys de 10 anys, Montse Ruiz, Mamadou Sylla i Aina Conejos van assolir la posició més alta del podi, adjudicant-se campions de la categoria. Així ho van fer, també, Emma Azor, Daphne Naharro i Cristina Román en la Kata menys de 12 anys.

També es va disputar la Kata Familiar de dos sincronitzat. L’equip format pel pare i la filla: Xavi Otín i Ona Otín van assolir la primera posició i els germans Sergio André i Anthony David Otiura, també, van penjar-se la medalla d’or.