Institucional, Seccions

2n Torneig de Pàdel Laia Mira

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Èxit de participació del 2n Torneig de Pàdel Laia Mira

La recaptació es destinarà a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia

El Club Natació Terrassa va acollir entre el 2 i el 6 de juliol el 2n Torneig de Pàdel Laia Mira, una iniciativa solidària en memòria de la jugadora del club Laia Mira amb l’objectiu de recaptar fons destinats a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia. L’esdeveniment va comptar amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa i està impulsat per La Vida és Xula, una associació sense ànim de lucre creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat. La recaptació final es donarà a conèixer properament un cop es tanqui la venda de material relatiu a l’esdeveniment, però l’organització ja ha avançat que serà superior a la primera edició que es va desenvolupar el passat mes de desembre.

El torneig es va estructurar en nou categories, tres femenines, dues masculines, tres mixtes i una d’iniciació. En 1a Femenina, el títol va correspondre a Susana Gómez i Míriam Muñoz, que van derrotar en la final Mònica Gregori i Sònia de Ignacio. En 2a Femenina, Alba Permanyer i Emma Porras van vèncer Natalia Morcillo i Sònia Ponsa. Així mateix, en 3a Femenina, Núria Catllà i Lídia Colom es van desfer de Ester Casahuga i Mónica Infante.

Al seu torn, en 2a Masculina, Xavier Ribera i Carlos Gómez van derrotar Ricardo Gálvez i Xavier Valsera, mentre que, en 3a Masculina, Ricard Carrillo i Toni Pulido van superar Àlex Guerrero i Xavier Vidal.

Així mateix, en 1a Mixta, Juan Molina i Míriam Lorite van adjudicar-se el títol en batre Sílvia Vaqué i Roger Parnau. Salva Emilio Pauner i Lourdes Rodríguez van vèncer en 2a Mixta en superar Núria Gómez i Pablo Burdeos, mentre que Lucía Re i Iván Valero van imposar-se en 3a Mixta en derrotar Jan Vallès i Gemma Ingerto.

Finalment, en categoria iniciació, Óscar Ramos i Sílvia Jordán van obtenir el triomf en guanyar a la final Marc Simón i Pablo Sáenz.

Activitats lúdiques

El programa del torneig va incloure diverses activitats lúdiques, com ara el clínic ofert pel jugador del World Padel Tour Gerard Company o l’actuació del grup de rock El Sastre de Clark. Així mateix, es van sortejar regals valorats en més de 3.000 € entre tots els participants.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).