L’exàrbitre i delegat actual del benjamí D de futbol del Club Natació Terrassa Eusebio Fabregat va ser guardonat ahir amb el tercer premi en la categoria Àrbitre en els V Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol que van lliurar-se en una gala que va celebrar-se a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.
El jurat va reconèixer el tarannà dialogant de Fabregat durant la seva trajectòria com a àrbitre de partits de futbol formatiu, en els quals va destacar per traslladar els valors del respecte i l’esportivitat als infants.
Els Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol tenen com a objectiu premiar aquelles iniciatives i activitats de tot Catalunya que promouen els valors, la solidaritat, el respecte, el joc net i l’ètica esportiva en els camps i pavellons de futbol i futbol sala. En aquesta cinquena edició, s’han lliurat un total de vint-i-un premis dividits en diferents categories.
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.