Estrena contra l’Olympiacos en la segona fase de l’Eurolliga Femenina de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior femení de waterpolo ja coneix el calendari de partits que haurà de disputar en la segona fase de l’Eurolliga que afrontarà entre el 10 i el 12 de desembre a Atenes (Grècia).

El conjunt de Xavi Pérez, enquadrat en el grup F, debutarà el divendres 10 contra l’Olympiacos, l’actual campió d’Europa, a les 17.30h. L’endemà, dissabte 11, s’enfrontarà contra l’altre equip grec del grup, l’Ethnikos, a les 18.15h i el diumenge 12 tancarà la fase contra el SIS Roma italià (9.30h). Els dos primers del grup accediran als quarts de final, que es disputaran en format d’eliminatòria d’anada i tornada el 5 i el 26 de febrer del 2022.

Eurolliga
Calendari 2a fase. Grup F. Atenes (Grècia)
(partits en hora catalana)

Divendres 10 de desembre

17.30h. Olympiacos – CN Terrassa

19.15h. Ethnikos – SIS Roma

Dissabte 11 de desembre

16.30h. Olympiacos – SIS Roma

18.15h. Ethnikos – CN Terrassa

Diumenge 12 de desembre

9.30h. SIS Roma – CN Terrassa

11.15h. Olympiacos – Ethnikos

Tres grups més

La segona fase de l’Eurolliga femenina de waterpolo contempla tres grups més. L’E, que es desenvoluparà a Sabadell, aplegarà el Dunaujvarosi Foiskola i el FTC Telekom Budapest hongaresos, el CN Mataró i les amfitriones, l’Astralpool CN Sabadell. El G, amb seu a Budapest (Hongria), enfrontarà el Dynamo Uralochka rus, l’Orizzonte Catania italià, el Vouliagmeni grec i l’UVSE Budapest. Finalment, el grup H, que es jugarà a Pàdua (Itàlia), reunirà el Kinef Kirishi rus, el CE Mediterrani, l’NC Glyfada grec i el Plebiscito Padova.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).