Estrena contra l’Olympiacos en la segona fase de l’Eurolliga Femenina de waterpolo

El sènior femení de waterpolo ja coneix el calendari de partits que haurà de disputar en la segona fase de l’Eurolliga que afrontarà entre el 10 i el 12 de desembre a Atenes (Grècia).

El conjunt de Xavi Pérez, enquadrat en el grup F, debutarà el divendres 10 contra l’Olympiacos, l’actual campió d’Europa, a les 17.30h. L’endemà, dissabte 11, s’enfrontarà contra l’altre equip grec del grup, l’Ethnikos, a les 18.15h i el diumenge 12 tancarà la fase contra el SIS Roma italià (9.30h). Els dos primers del grup accediran als quarts de final, que es disputaran en format d’eliminatòria d’anada i tornada el 5 i el 26 de febrer del 2022.

Eurolliga
Calendari 2a fase. Grup F. Atenes (Grècia)
(partits en hora catalana)

Divendres 10 de desembre

17.30h. Olympiacos – CN Terrassa

19.15h. Ethnikos – SIS Roma

Dissabte 11 de desembre

16.30h. Olympiacos – SIS Roma

18.15h. Ethnikos – CN Terrassa

Diumenge 12 de desembre

9.30h. SIS Roma – CN Terrassa

11.15h. Olympiacos – Ethnikos

Tres grups més

La segona fase de l’Eurolliga femenina de waterpolo contempla tres grups més. L’E, que es desenvoluparà a Sabadell, aplegarà el Dunaujvarosi Foiskola i el FTC Telekom Budapest hongaresos, el CN Mataró i les amfitriones, l’Astralpool CN Sabadell. El G, amb seu a Budapest (Hongria), enfrontarà el Dynamo Uralochka rus, l’Orizzonte Catania italià, el Vouliagmeni grec i l’UVSE Budapest. Finalment, el grup H, que es jugarà a Pàdua (Itàlia), reunirà el Kinef Kirishi rus, el CE Mediterrani, l’NC Glyfada grec i el Plebiscito Padova.