La nedadora Esther Garcia va imposar-se en categoria femenina en la prova d’1,7 quilòmetres de la Neda el Món Zoggs Illes Medes per la Marató de TV3, una travessa solidària disputada diumenge passat en què el 100% de la recaptació va destinada a la Marató de TV3.
Garcia va aturar el crono en 30’23”, registre que la va situar cinquena en la classificació general. Les seves companyes Ivet Perucho, sisena de la general, i Mireia Molina, vuitena de la general, van ser segona i tercera de la classificació femenina amb unes marques respectives de 30’39” i 30’48”. El club va comptar amb dos representants més en aquesta distància, Enrique Lupiáñez, 22è de la general i cinquè de la categoria +40 masculina, amb un temps de 35’22”, i Félix Merchán, 30è de la general i setè de la categoria +40 masculina, amb 36’20”.
L’esdeveniment va comptar amb una segona prova sobre una distància de 4,4 quilòmetres, en la qual van participar cinc nedadors del club amb els resultats següents:
18.-Josep Llàtzer Pérez 1’01’40” 8è categoria +40 masculina
55.-Josep Escudé 1’09’12” 21è categoria +40 masculina
67.-Oriol Rosell 1h10’34” 14è categoria +50 masculina
143.-Carme Gutiérrez 1h22’16” 7a categoria +40 femenina
150.-Rafel Busom 1h22’49” 40è categoria +50 masculina
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.