Natació

Eric Rodelas, 12è en 200 m braça al Campionat d’Espanya Infantil d’Hivern de Natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El nedador del CN Terrassa Eric Rodelas va ser dotzè en 200 m braça en el XXXVIII Campionat d’Espanya Infantil d’Hivern de Natació que conclourà avui a la piscina Rías do Sur de Pontevedra. La competició, que aplega 511 nedadors de 186 clubs diferents, va arrencar diumenge.

Rodelas va ser segon de la final B amb un registre de 2.30.88, només per darrere de Jordi Vidal (CN Atlètic-Barceloneta), que va imposar-se amb 2.30.81. El nedador egarenc va millorar notablement respecte a les sèries matinals, en les quals havia establert el setzè millor temps amb 2.33.38.

Rodelas va disputar una altra final B en la màxima competició estatal, la de 100 m braça, prova en què va ser setzè amb un temps d’1.11.12. El terrassenc, que havia estat vintè en les sèries matinals (1.11.00), va guanyar-se l’accés a la final de la tarda després de superar en la sèrie de desempat Asier Carrasco (CDN Bidasoa XXI), que havia aconseguit la mateixa marca.

El club va comptar amb tres representants mésen la cita gallega. Queralt Velascova ser setzena en 800 m lliures amb una marca de 9.27.04, 29a en 400 m lliures amb 4.40.93 i 47a en 200 m lliures amb 2.17.09. Així mateix, Pol Escofet va classificar-se 22è en 400 m lliures amb un registre de 4.19.88 i Joel Sanz va ocupar el 39è lloc en 200 m papallona amb un crono de 2.21.44.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).