Ensopegada del sènior masculí de waterpolo contra el Quadis CN Mataró

Ensopegada del sènior masculí de waterpolo contra el Quadis CN Mataró

CN Terrassa 9 – Quadis CN Mataró 11

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Prieto, Sánchez, Alarcón (1), Águilar, Carrillo, Barroso (3), Flores, Gutiérrez (4), De Lera, Rodríguez (1), Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Quadis CN Mataró: Turner, Flaqué, Campos, Pardon, Fernández (1), Arizaga, Andrade (3), Cuacos, Codina, De Weerd (2), Daura (4), Markoch (1), Pont.

Entrenador: Andrei Iosep.

Àrbitres: Ortega i Cabanas.

Parcials: 2-3, 3-1, 4-4, 0-3.

Resultat acumulat: 2-3, 5-4, 9-8, 9-11.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 2-2, 2-3), (3-3, 3-4, 4-4, 5-4), (6-4, 6-5, 7-5, 8-5, 9-5, 9-6, 9-7, 9-8), (9-9, 9-10, 9-11).

El sènior masculí de waterpolo va perdre ahir contra el Quadis CN Mataró (9-11) en partit avançat corresponent a la tercera jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, que va arribar a dominar de quatre gols en el tercer període, va encaixar un parcial sorprenent de 0 a 6 que va capgirar el resultat final. És la primera derrota egarenca en lliga.

Els terrassencs no van signar una bona arrencada. L’equip d’Andrei Iosep va situar-se 0 a 2 mitjan quart de la mà de Daura i De Weerd. La reacció local, però, va ser immediata. Barroso, de penal, i Gutiérrez van empatar a dos en escassament un minut de joc. El Mataró va recuperar la iniciativa abans del final del període amb una diana d’Andrade (2-3).

El CN Terrassa va millorar en el segon quart. Barroso va aprofitar una acció en superioritat per empatar a tres. L’equilibri es va mantenir després que Alarcón contrarestés una diana prèvia de Daura. A dos minuts del descans, els de Cobacho van col·locar-se per davant gràcies a un gol de Gutiérrez en home de més (5-4).

A la represa, els egarencs van prémer l’accelerador i, amb un parcial de 4 a 1, van enfilar l’electrònic fins al 9 a 5. Gutiérrez va anotar el sisè al minut i mig de joc. Els visitants van respondre a través de l’esquerrà Andrade. El CN Terrassa, no obstant, va augmentar la renda amb tres dianes consecutives de Gutiérrez, Barroso i Rodríguez. El matx semblava coll avall però, de forma incomprensible, es va tòrcer. El Mataró va acabar remuntant amb un parcial increïble de 0 a 6. Tres dels gols van arribar abans del final del tercer quart, amb Fernández, Daura i Markoch com a protagonistes (9-8).

En els últims vuit minuts, va prosseguir la revifada visitant. Daura i De Weerd, en sengles accions en home de més, van col·locar el 9 a 10 a cinc minuts i mig de la botzina. Malgrat que hi havia temps per reaccionar, els de Dídac Cobacho van embussar-se en atac i no van trobar el camí del gol. A un minut i mig del final, Andrade va establir el 9 a 11 definitiu.

Visita del CN Barcelona

El CN Terrassa rebrà el CN Barcelona en partit de la 4a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica dissabte 23 d’octubre a les 18.00h.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).