Ensopegada contra el Sant Feliu

Ensopegada del sènior femení de waterpolo contra el Sant Feliu

CN Terrassa 4 – CN Sant Feliu 5

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Silva, Panicello (1), Cuenda, Cantero, Ruiz (1), Pastor, Montoya (1), Rodríguez, Samper, Goset, Cardona (1), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

CN Sant Feliu: Jiménez, Olivé (2), Bargalló, Castellà, Ávalos (1), Roca, Maldonado, Manchego, Wan (1), Marcos (1), Garcia, Navarro, López.

Entrenador: Manolo Suárez.

Àrbitres: Aymerich i Jiménez.

Parcials: 1-0, 1-2, 1-1 i 1-2.

Resultat acumulat: 1-0, 2-2, 3-3, 4-5.

Evolució del marcador: (1-0), (1-1, 2-1, 2-2), (2-3, 3-3), (4-3, 4-4, 4-5).

El sènior femení de waterpolo va perdre contra el CN Sant Feliu (4-5) en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor Femenina. Després d’un matx molt equilibrat, el conjunt de Xavi Pérez va veure com s’escapaven els punts amb un gol d’Ávalos a quatre segons de la botzina. Aquesta derrota complica les opcions de les egarenques de finalitzar en el cinquè lloc de la taula.

El partit va estar caracteritzat pel predomini de les defenses sobre els atacs des de l’inici. En el primer període, només Judith Panicello, als tres minuts i mig de joc, va trobar el camí del gol.

La dinàmica no va variar en el segon quart. Les egarenques contenien bé els atacs visitants, però no van poder explotar la sortida al contraatac, un dels seus arguments ofensius més poderosos. En el tercer minut del segon període, el Sant Feliu va empatar de la mà de Marcos, que va batre Domene en superioritat. Poc després, les de Xavi Pérez van recuperar la iniciativa gràcies a l’encert de l’esquerrana Martina Cardona en jugadora de més. Les visitants van empatar a quinze segons del descans en una acció de superioritat culminada per Olivé (2-2).

A la represa, va romandre la igualtat. El CN Terrassa va defensar notablement, però no va mostrar-se inspirat en el capítol ofensiu. La manca d’encert en les accions en jugadora de més va esdevenir un llast massa pesat. Les de Manolo Suárez van col·locar-se per davant mitjan tercer període amb una diana de Wan en superioritat. Una altra acció d’aquestes característiques va permetre Elia Montoya restablir l’equilibri en el tram final del quart (3-3).

En els últims vuit minuts, la balança es podia haver decantat d’un costat o d’un altre. Només iniciar-se el període, Ángela Ruiz va situar el 4 a 3. Tot seguit, quan l’equip es preparava per gaudir d’un contracop clar, una passada enrere errònia va suposar l’empat visitant, ja que Olivé va aprofitar el regal per superar Domene (4-4). En els darrers tres minuts de joc, el CN Terrassa va disposar de tres accions en superioritat per guanyar el partit. Però les va errar. El Sant Feliu, en canvi, va aprofitar la seva, en la darrera acció del partit. Les egarenques van defensar l’atac, però Ávalos, a boca de canó, va recollir el refús de Domene per anotar el 4 a 5 definitiu a quatre segons de la botzina.

Visita al CN Rubí

El CN Terrassa afrontarà dissabte que ve un derbi vallesà a la piscina del CN Rubí en partit corresponent a la quinzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx arrencarà a les 19.45h.