Els nedadors Cristina Garcia i Ferran Siré, finalistes en els Jocs Olímpics de la Joventut Buenos Aires 2018
Els nedadors del CN Terrassa Cristina Garcia Kirichenko i Ferran Siré van obtenir plaça de finalista en els Jocs Olímpics de la Joventut que van celebrar-se a Buenos Aires (Argentina).
La nedadora lleidatana va ser setena en els 200 m esquena amb un registre de 2.13.07 en una final que va dominar la moldava Tatiana Salcutan, or amb 2.10.13. La plata va correspondre a la canadenca Madison Broad (2.10.32), mentre que l’australiana Kaylee Rochelle McKeown va penjar-se el bronze (2.10.67). Garcia Kirichenko havia accedit a la final amb el quart millor registre de les sèries, 2.13.25. La nedadora del CN Terrassa va afrontar una segona prova a la capital argentina, els 100 m esquena, prova en què va ser catorzena amb 1.03.39. En les sèries, havia establert el setzè millor temps amb una marca d’1.03.54.
Ferran Siré, setè en 200 m papallona
L’altre representant del club a Buenos Aires, el reusenc Ferran Siré, va ser setè en els 200 m papallona amb un registre de 2.01.88. L’hongarès Kristof Milak va proclamar-se campió amb 1.54.89, per davant de l’ucraïnès Denys Kesyl, plata amb 1.55.89, i de l’italià Federico Burdisso, bronze amb 1.57.16. Siré havia accedit a la final amb el sisè millor temps de les sèries, 2.01.39. El nedador del CN Terrassa va disputar una segona prova, els 100 m papallona, en què va ocupar el 32è lloc amb 56.37, millor marca personal.