Els equips de waterpolo, rebuts oficialment a l’Ajuntament de Terrassa

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Van lliurar a la ciutat els trofeus com a subcampions de la Copa de la Rei i de la Copa de la Reina

Els equips sènior masculí i femení de waterpolo del Club Natació Terrassa van ser rebuts ahir oficialment a l’Ajuntament de Terrassa en reconeixement als subcampionats de la Copa del Rei i de la Copa de la Reina que van obtenir recentment a Santa Cruz de Tenerife i a les instal·lacions del CE Mediterrani de Barcelona, respectivament. L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de la ciutat Alfredo Vega.La representació del club va estar encapçalada pel president Jordi Martín, la vicepresidenta Cristina Rey, el delegat de la secció de waterpolo i membre de la Junta Directiva Carlos Rodríguez i el tresorer i membre de la Junta Directiva Albert Colet. Tots ells van acompanyar els protagonistes de la fita, els jugadors i jugadores d’ambdós equips, així com els tècnics Dídac Cobacho i Xavi Pérez.

En el torn de parlaments, l’alcalde Alfredo Vega va felicitar els integrants d’ambdós planters pels seus èxits. “Projecteu el nom del CN Terrassa i, a la vegada, de la ciutat. No és habitual que dos equips d’un mateix club puguin celebrar dues fites com aquestes de forma conjunta”, va assenyalar. “Potser dir que ets segon no sona molt bé, però la línia entre guanyar o perdre una final sol ser molt prima”, va manifestar Vega, que va convocar ambdós equips a tornar l’any que ve amb els trofeus de campions.

Al seu torn, el president del CN Terrassa Jordi Martínva remarcar “la coincidència històrica que suposa que tots dos equips siguin subcampions de Copa del Rei i de Copa de la Reina la mateixa temporada”. En el cas de l’equip masculí, es tracta del quart cop que assoleixen aquest mèrit, mentre que, en el cas del conjunt femení, amb menys trajectòria, és la segona vegada. Martín va felicitar els jugadors i els tècnics per la gran temporada que estan duent a terme, tot recordant la segona plaça que ocupa el sènior masculí en la lliga i el quart lloc de l’equip femení, que el  classificaria per disputar el play-off pel títol per primera vegada a la història.

Posteriorment,els capitans de tots dos equips van lliurar de forma simbòlica els trofeus a l’alcalde, així com dues samarretes signades per cadascun dels jugadors i jugadores.  Óscar Aguilar va subratllar la importància de “veure a dos equips de la ciutat en una final” i va reconèixer que el desig de l’equip era “aixecar la copa de campions”. Per la seva banda, Anna Roldán va agrair el segon lloc al seu entrenador i a la ciutat i va emfasitzar la necessitat de “seguir treballant” per aconseguir nous reptes. La capitana va afirmar que el waterpolo femení “rep cada vegada més suport”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).