Van lliurar a la ciutat els trofeus com a subcampions de la Copa de la Rei i de la Copa de la Reina
Els equips sènior masculí i femení de waterpolo del Club Natació Terrassa van ser rebuts ahir oficialment a l’Ajuntament de Terrassa en reconeixement als subcampionats de la Copa del Rei i de la Copa de la Reina que van obtenir recentment a Santa Cruz de Tenerife i a les instal·lacions del CE Mediterrani de Barcelona, respectivament. L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de la ciutat Alfredo Vega.La representació del club va estar encapçalada pel president Jordi Martín, la vicepresidenta Cristina Rey, el delegat de la secció de waterpolo i membre de la Junta Directiva Carlos Rodríguez i el tresorer i membre de la Junta Directiva Albert Colet. Tots ells van acompanyar els protagonistes de la fita, els jugadors i jugadores d’ambdós equips, així com els tècnics Dídac Cobacho i Xavi Pérez.
En el torn de parlaments, l’alcalde Alfredo Vega va felicitar els integrants d’ambdós planters pels seus èxits. “Projecteu el nom del CN Terrassa i, a la vegada, de la ciutat. No és habitual que dos equips d’un mateix club puguin celebrar dues fites com aquestes de forma conjunta”, va assenyalar. “Potser dir que ets segon no sona molt bé, però la línia entre guanyar o perdre una final sol ser molt prima”, va manifestar Vega, que va convocar ambdós equips a tornar l’any que ve amb els trofeus de campions.
Al seu torn, el president del CN Terrassa Jordi Martínva remarcar “la coincidència històrica que suposa que tots dos equips siguin subcampions de Copa del Rei i de Copa de la Reina la mateixa temporada”. En el cas de l’equip masculí, es tracta del quart cop que assoleixen aquest mèrit, mentre que, en el cas del conjunt femení, amb menys trajectòria, és la segona vegada. Martín va felicitar els jugadors i els tècnics per la gran temporada que estan duent a terme, tot recordant la segona plaça que ocupa el sènior masculí en la lliga i el quart lloc de l’equip femení, que el classificaria per disputar el play-off pel títol per primera vegada a la història.
Posteriorment,els capitans de tots dos equips van lliurar de forma simbòlica els trofeus a l’alcalde, així com dues samarretes signades per cadascun dels jugadors i jugadores. Óscar Aguilar va subratllar la importància de “veure a dos equips de la ciutat en una final” i va reconèixer que el desig de l’equip era “aixecar la copa de campions”. Per la seva banda, Anna Roldán va agrair el segon lloc al seu entrenador i a la ciutat i va emfasitzar la necessitat de “seguir treballant” per aconseguir nous reptes. La capitana va afirmar que el waterpolo femení “rep cada vegada més suport”.