Els entrenadors del primer equip de futbol deixen el càrrec

Els entrenadors del primer equip de futbol del Club Natació Terrassa Andrés Luque, Santi Agustín i David López, han decidit no continuar en els seus càrrecs la propera temporada.

El club vol agrair públicament la seva feina al capdavant de l’equip durant aquestes dues campanyes, les primeres de l’existència d’un conjunt amateur a l’entitat en tota la seva història. El balanç esportiu ha estat excel·lent. La primera temporada, l’equip va proclamar-se campió de lliga de 4a Catalana i va pujar a 3a Catalana. A més, es va classificar per la Copa Catalunya Amateur, competició en la qual va superar una ronda. En aquesta segona campanya, la del debut a 3a Catalana, l’equip ha acabat en quarta posició.

Així mateix, cal destacar que, durant la seva trajectòria, tant Andrés Luque, el primer entrenador, com Santi Agustín, el segon, han dirigit diversos equips del club i han exercit de coordinadors de la secció.