El WP Navarra i l’AR Concepción-Ciudad Lineal, primers rivals de Lliga dels equips de waterpolo

Els equips sènior de waterpolo ja coneixen els rivals contra els quals s’estrenaran en la Lliga Divisió d’Honor Masculina i en la Lliga Divisió d’Honor Femenina 2021-2022. El sorteig s’ha celebrat aquest migdia i ha comptat com a mans innocents amb el porter del CN Atlètic-Barceloneta Dani López Pinedo i la jugadora de l’Astralpool CN Sabadell Mati Ortiz. Cal destacar que, enguany, les lligues nacionals de Divisió d’Honor tornen al format d’un únic grup amb fase regular i play-offs.

El conjunt de Dídac Cobacho debutarà a la piscina del WP Navarra el dissabte 2 d’octubre i jugarà el primer partit a casa contra el CN Echeyde set dies després, el dissabte 9 d’octubre. El rival a la tercera jornada serà el Quadis CN Mataró. El CN Terrassa masculí rebrà el Zodiac CN Atlètic-Barceloneta en la sisena jornada i tancarà la primera volta a la piscina de l’Astralpool CN Sabadell.

El femení s’estrenarà a Madrid

Al seu torn, el conjunt de Xavi Pérez arrencarà el dissabte 9 d’octubre a la piscina de l’AR Concepción-Ciudad Lineal i debutarà com a local una setmana després contra el CN Sant Feliu. A la tercera jornada, afrontarà un derbi vallesà a la piscina del CN Rubí. Les egarenques rebran l’Astralpool CN Sabadell en la sisena jornada i tancaran la primera volta a la piscina del CE Mediterrani.

+ CALENDARI LLIGA NACIONAL DIVISIÓ D’HONOR MASCULINA
+ CALENDARI LLIGA NACIONAL DIVISIÓ D’HONOR FEMENINA