El somni de la Copa de la Reina acaba als quarts de final

El somni de la Copa de la Reina acaba als quarts de final

El conjunt de Xavi Pérez perd contra el stm CN Mataró (8-12)

Les maresmenques es fan amb el títol en superar l’Astralpool CN Sabadell a la final (7-4)

El sènior femení de waterpolo no va poder superar els quarts de final de la XXVI Copa de SM la Reina Iberdrola de waterpolo que el club va organitzar el cap de setmana passat en el marc del 90è aniversari de l’entitat que es commemora enguany. El conjunt de Xavi Pérez va perdre divendres contra el stm CN Mataró per 8 gols a 12. Les maresmenques es van proclamar campiones en derrotar l’Astralpool CN Sabadell en la gran final per 7 a 4. L’esdeveniment, que va gaudir de cobertura televisiva, va omplir les graderies de les instal·lacions de l’Àrea Olímpica i va resultar un èxit organitzatiu.

El tercer quart, fatídic

El CN Terrassa va signar una bona arrencada davant el Mataró en un primer quart que va resultar un estira-i-arronsa esplèndid. Ten Broek va avançar les egarenques només començar. Un minut i mig després, Van de Kraats va empatar de penal. Les de Xavi Pérez van recuperar la iniciativa de la mà, de nou, de Ten Broek. Markoch va restablir l’equilibri, però Panicello, de penal, va situar el 3 a 2. Les visitants van reaccionar i van capgirar l’electrònic amb dues dianes d’una inspirada Van de Kraats. L’avantatge mínim es va mantenir fins al final del quart després que Espar contrarestés un gol previ de Panicello (4-5).

En el segon període, el Mataró va ampliar l’escletxa. Després que Ortiz empatés de penal, el conjunt de Dani Ballart va encadenar un parcial de 0 a 2, amb Espar i Sevenich com a protagonistes. La diana de la boia neerlandesa sobre la botzina va generar les protestes egarenques, ja que hi havia dubtes que la pilota hagués travessat la línia de gol (5-7).

A la represa, les maresmenques van decantar definitivament la balança al seu favor amb un parcial de 0 a 4 inapel·lable. Van de Kraats, Markoch, Bach i Cambray van posar punt i final a les esperances de l’equip de Pérez (5-11). Malgrat els sis gols de desavantatge, el CN Terrassa ho va seguir intentant i es va adjudicar el darrer període amb un parcial estèril de 3 a 1. Leitón, Cuenda i Ortiz van marcar per part local, mentre que Sevenich va anotar la diana visitant (8-12).

Títol per al stm CN Mataró

El conjunt de Dani Ballart va continuar el seu camí fins al títol amb una victòria treballada en semifinals contra el CE Mediterrani (11-8). En la gran final, va trobar-se amb l’Astralpool CN Sabadell, que havia protagonitzat un trajecte plàcid en derrotar el CN Sant Feliu en quarts de final (22-4) i el CN Rubí en semifinals (16-9). El stm CN Mataró, a partir d’una defensa superba, va adjudicar-se la victòria per 7 gols a 4. La neerlandesa Simone Van de Kraats va ser designada millor jugadora, mentre que el guardó a la millor portera va correspondre a Maria Elena Sánchez.

Resultats XXVI Copa de SM la Reina Iberdrola
CN Terrassa