El sènior masculí del CN Terrassa s’imposa en una nova jornada de la Copa Federació de waterpolo

CN Barcelona 10 – CN Terrassa 12

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Salas, Sabadell, Bruce, Alarcón (5), De Amos, Lopez Escribano (1), Bargallo (1), Cuacos (3), Comas, Teclas (2), Rodriguez, Chico, Sanchez, Diaz.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Gomez, Sanchez, Perarnau, Sanchez, Galindo

Parcials: 2-4; 2-1; 6-3; 0-4

Resultat acumulat: 2-4; 4-5; 10-8; 10-12

Evolució del marcador: (0-1; 0-2; 1-2; 2-2; 2-3; 2-4) (3-4; 3-5; 4-5) (4-6; 5-6; 5-7; 6-7; 6-8; 7-8; 8-8; 9-8; 10-8) (10-9; 10-10; 10-11; 10-12)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Barcelona en el partit corresponent a la sisena jornada de la Copa Federació, on va assolir una victòria i van poder sumar tres punts més en la classificació. El resultat final va ser de 10 a 12.

L’enfrontament va iniciar-se a favor dels egarencs, que van anotar dos gols consecutius, obra d’Alarcón (0-1) i Cuacos (0-2). Els del Barcelona, tot seguit, van fer dues dianes i van empatar ràpidament el partit (2-2). Abans de finalitzar el primer tram, Cuacos, va fer dues noves anotacions (2-3 i 2-4) i va posar als de Cobacho per davant en el marcador.

En el segon tram del partit, els del Barcelona, van anotar la primera diana del tram, assolint reduir a un sol gol la distància en el marcador (3-4). No va ser fins que faltava 1 minut 52 segons que hi va haver una nova anotació, la qual va ser a favor dels egarencs, obra de Teclas (3-5). Finalment, 42 segons abans d’arribar a la meitat del matx, els del CN Barcelona van fer un nou gol (4-5), conduint als equips a una diferència d’un gol en el segon descans.

En el tercer tram, Teclas, va anotar el primer del tram (4-6), abans que Prat, del CN Barcelona, tornés a reduir distàncies (5-6). Alarcón, va tornar a col·locar als equips a dos gols de diferència fent un gol de penal (5-7). Prat, va tornar a anotar (6-7) i Alarcón, en menys de 40 segons de diferència va fer un altre gol (6-8). Quan faltava una mica més de 3 minuts per finalitzar el tercer període, l’atac consistent dels del CN Barcelona va donar el seu fruit i van anotar quatre dianes consecutives, el que els va portar a posar-se per davant en el marcador. El resultat final del tram va ser de 10 a 8.

L’últim quart del partit, va servir per capgirar el marcador i la dinàmica anotadora dels egarencs va dominar. Els de Cobacho van assolir anotar 4 gols més i van assolir deixar la seva porteria a 0 gols en aquest últim tram. Les jugades de gol, van ser finalitzades per: Alarcón (10-9 i 10-10), Bargallo (10-11) i Lopez-Escribano (10-12). L’enfrontament, entre els del CN Barcelona i els del CN Terrassa, va finalitzar amb un resultat de 10 a 12, on els de Cobacho va sumar 3 punts més en la classificació.

De cara a una nova jornada de la Copa Federació

El dimarts 13 de febrer a les 21:00 hores, els del CN Terrassa s’enfrontaran als del CN Rubí en l’últim partit de grups de la Copa Federació, on intentaran sumar una nova victòria en el partit corresponent a la primera jornada de la competició. El partit es disputarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

Actualment, l’equip del CN Terrassa es troba com a segon posicionat de la classificació amb un total de dotze punts i cinc partits jugats.