El sènior masculí del CN Terrassa s’imposa contundentment al CN Sant Feliu

CN Sant Feliu 9 – CN Terrassa 20

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Salas,, Sabadell, Bruce (1), Alarcón (5), Pericas (1), Lopez Escribano (1), Bargallo (3), Cuacos (1), Comas (1), Teclas (1), Rodriguez (4), Chico (2), Sanchez, Diaz.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Gonzalez, Roman, Pelegri, Guerra, Colominas

Parcials: 4-5; 3-5; 2-6; 0-4

Resultat acumulat: 4-5; 7-10; 9-16; 9-20

Evolució del marcador: (0-1; 0-2; 0-3; 0-4; 0-5; 1-5; 2-5; 3-5; 4-5) (5-5; 5-6; 5-7; 6-7; 6-8; 6-9; 6-10; 7-10) (7-11; 7-12; 8-12; 8-13; 8-14; 8-15; 8-16; 9-16) (9-17; 9-18; 9-19; 9-20)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Sant Feliu en el partit corresponent a la segona jornada de la Copa Federació, on va assolir una victòria contundent i van poder sumar tres punts més en la classificació. El resultat final va ser de 9 a 20.

L’enfrontament va iniciar-se a favor dels egarencs, que van anotar un total de 5 gols consecutius. Els gols van ser obra de: Alarcón (0-1; 0-3 i 0-5), Pericas (0-2) i Cuacos (0-4). Quan faltaven 2 minuts 41 segons per arribar al primer descans, els locals van anotar la seva primera diana de partit (1-5) i van anotar 3 gols més consecutius (4-5), que van posar als equips a una diferència d’un gol en el marcador.

En el segon tram del partit, els del CN Sant Feliu, van anotar la primera diana del tram, assolint empatar el marcador (5-5). Bargallo (5-6) i Rodriguez (5-7) van anotar dues dianes més pels de Cobacho, abans que els del Sant Feliu tornessin a reduir distàncies en el marcador amb un nou gol (6-7). Els egarencs van anotar tres noves dianes consecutives, obra de: Chico (6-8), Bruce (6-9) i Rodriguez (6-10). Quan faltaven 19 segons per arribar al final del segon període, els locals, van anotar l’últim del tram (7-10).

En el tercer tram, els del CN Terrassa van anotar un total de 6 gols més, mentre que els del CN Sant Feliu en van fer 2, el qual va servir per allargar, encara més, les distàncies en el marcador. Bargallo (7-11) va fer el primer i Rodriguez (7-12) va fer el segon. En el minut 4.18, els del Sant Feliu van anotar el seu vuitè gol del partit (8-12). Tot seguit, els del CN Terrassa van anotar 4 gols més de manera consecutiva, els quals van ser obra de: Lopez-Escribano (8-13), Chico (8-14), Comas (8-15) i Teclas (8-16). Els locals van fer el seu últim gol quan faltava 1 segon per arribar al final d’aquest període.

L’últim quart del partit, no va servir per capgirar el marcador i la dinàmica anotadora dels egarencs va continuar. Els de Cobacho van assolir anotar 4 gols més i deixar la seva porteria a 0 gols en aquest últim tram. Les jugades de gol, van ser finalitzades per: Alarcón (9-17 i 9-18), Bargallo (9-19) i Rodriguez (9-20).

L’enfrontament, entre els del CN Sant Feliu i els del CN Terrassa, va finalitzar amb un resultat de 9 a 20, on els de Cobacho va sumar 3 punts més en la classificació.

De cara a una nova jornada de la Copa Federació

El dimarts 6 de febrer a les 20:45 hores, els del CN Terrassa s’enfrontaran als del CN Barcelona en una nova jornada de la Copa Federació, on intentaran sumar una nova victòria en el partit corresponent a la sisena jornada de la competició. El partit es disputarà a les instal·lacions del CN Barcelona. Actualment, l’equip del CN Terrassa es troba com a segon posicionat de la classificació amb un total de nou punts i quatre partits jugats.