El sènior masculí del CN Terrassa de waterpolo suma una nova victòria en la Lliga

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Santa Cruz Tenerife Echeyde 14 – CN Terrassa 15

CN Terrassa: Motos, Sabadell (1), Bruce (1), Alarcón (4), Pericas, Lopez Escribano (3), Bargallo (2), Cuacos (2), Comas, Teclas, Rodriguez, Chico (2), Sanchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Calvo, Teixido, Marrero

Parcials: 4-2; 4-5; 1-3; 1-0; 4-5

Resultat acumulat: 4-2; 8-7; 9-10; 10-10; 14-15

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 3-0; 3-1; 3-2; 4-2) (5-2; 6-2; 6-3; 7-3; 7-4; 8-4; 8-5; 8-6; 8-7) (8-8; 8-9; 9-9; 9-10) (10-10) (10-11; 11-11; 11-12; 12-12; 12-13; 13-13; 14-13; 14-14; 14-15)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al Santa Cruz Tenerife Echeyde en el partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga, on va assolir una nova victòria i van sumar tres punts més en la classificació. El resultat final del matx que es va disputar a les instal·lacions del Tenerife, va ser de 14 a 15 després d’arribar a la tanda de penals.

L’enfrontament va ser molt igualat i ajustat en tot moment, tot i que en el primer tram de partit els locals van dominar el matx. Els del Tenerife van fer tres gols consecutius i es van posar per davant en el marcador (3-0). Quan portaven quasi quatre minuts de joc, els de Cobacho, van anotar el primer del tram, obra de Bargallo (3-1) i Lopez-Escribano va fer una nova diana pels egarencs (3-2). En l’últim segon del tram, els locals van fer un altre gol i van allargar les distàncies en el marcador abans d’arribar al primer descans (4-2).

En el segon tram del partit, hi va haver més gols per part dels dos equips. Els del Tenerife van anotar un total de 4 gols mentre que els del CN Terrassa en van fer 5. El tram va iniciar amb dos gols a favor dels del Tenerife (6-2). Alarcón, amb un gol de penal va fer el primer del tram dels egarencs (6-3), tot i que ràpidament els locals van fer una nova anotació (7-3). Alarcón, novament, va fer un altra anotació de penal (7-4) abans que els de Tenerife tornessin a anotar (8-4). No va ser fins que faltava una mica menys de tres minuts per acabar el tram que els egarencs van dominar el joc. Els de Terrassa van fer tres gols consecutius: Alarcón (8-5), Sabadell (8-6) i Cuacos (8-7), els quals els va portar a la meitat de l’enfrontament a un sol gol de diferència entre els equips.

En el tercer tram, els egarencs van anotar 3 gols mentre que els del Tenerife només van assolir fer-ne un. Lopez-Escribano, va fer el primer del tram i va empatar el matx (8-8) abans que Alarcón tornés a anotar i avancés als egarencs en el marcador per primera vegada en tot el matx (8-9). Tot i això, els locals, quan faltava poc més de dos minuts, van empatar el partit (9-9). Finalment, els egarencs van anotar un gol més, obra de Bruce (9-10) i van arribar a l’últim descans amb un gol per davant en el marcador.

L’últim quart del partit, va servir perquè els locals empatessin el matx en l’últim segon de joc (10-10), el qual va portar als equips a la ronda de penals.  Els locals van anotar un total de 4 gols de penal, mentre que els de Cobacho en van fer 5 (14-15). Els jugadors egarencs que van fer gol de penal van ser: Chico (10-11 i 14-15), Bargallo (11-12) Cuacos (12-13) i Lopez-Escribano (14-14).

L’enfrontament va finalitzar amb un resultat de 14 a 15 a favor dels egarencs, que van sumar una nova victòria en la Lliga.

De cara a una nova jornada de la Lliga

El pròxim divendres 8 de març, els de Cobacho s’enfrontaran als del CN Sant Feliu en el partit corresponent a la 15a Jornada de la Lliga. Ho faran a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica a les 21:00 hores.