El sènior masculí del CN Terrassa de waterpolo s’imposa contundentment al CN Sant Feliu

CN Terrassa 21 – CN Sant Feliu 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Sabadell, Bruce, Alarcón (5), Pericas, Lopez Escribano (1), Bargallo (6), Cuacos (1), Diaz, Teclas (2), Rodriguez (1), Chico (5), Sanchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega, Marquez, Jimenez

Parcials: 4-1; 5-4; 7-1; 5-2

Resultat acumulat: 4-1; 9-5; 16-6; 21-8

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 3-0; 3-1; 4-1) (4-2; 4-3; 5-3; 6-3; 7-3; 7-4; 8-4; 8-5; 9-5) (10-5; 11-5; 12-5; 13-5; 13-6; 14-6; 15-6; 16-6) (16-7; 17-7; 18-7; 18-8; 19-8; 20-8; 21-8)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Sant Feliu en el partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga, on va assolir una sòlida victòria i van sumar tres punts més en la classificació. El resultat final del matx que es va disputar a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica, va ser de 21 a 8.

L’enfrontament que va tenir lloc divendres 8 de març, va iniciar-se molt favorablement pels egarencs. Els de Cobacho, van fer 3 dianes consecutives, obra de Bargallo (1-0 i 2-0) i Chico (3-0) abans que els rivals fessin el seu primer encert, el qual va ser de penal (3-1). Tot i això, quan faltava 1 minut i 3 segons per finalitzar el tram, els locals van fer una nova diana, obra de Chico (4-1) i van arribar al primer descans amb una diferència de tres gols en el marcador.

En el segon tram del partit, hi va haver més gols per part dels dos equips. Els del CN Terrassa van anotar un total de 5 gols mentre que els del CN Sant Feliu en van fer 4. El tram va iniciar amb dos gols a favor dels visitants (4-3), que van reduir distàncies i es van quedar tan sols a un gol per sota en el marcador. Els del CN Terrassa, van reaccionar ràpidament i Bargallo va anotar 3 noves dianes (5-3; 6-3 i 7-3). Quan faltava una mica més d’un minut per arribar a la meitat del matx, els del CN Sant Feliu van tornar a anotar (7-4) tot i que ràpidament, Chico, va fer el vuitè pels egarencs (8-4). Quan faltaven 34 segons per arribar al descans els visitants van fer una nova anotació de penal (8-5), però els del CN Terrassa van continuar amb la seva intensitat i a l’últim segon del tram, Lopez-Escribano, va fer l’últim del tram (9-5).

En el tercer tram, els egarencs van anotar 7 gols mentre que els del Sant Feliu només van assolir fer-ne un. Les jugades de gol, del CN Terrassa, van ser finalitzades per: Alarcón (10-5), Cuacos (11-5), Chico (12-5 i 15-6), Teclas (13-5), Rodriguez (14-6) i Bargallo (16-6). Els equips van arribar a l’últim descans amb una diferència de 10 gols en el marcador.

L’últim quart del partit, va servir perquè els locals acabessin de consolidar la victòria. El tram, va iniciar-se amb una diana dels visitants (16-7), tot i que ràpidament, Alarcón (17-7) i Teclas (18-7) van tornar a anotar abans que els del Sant Feliu anotessin la seva segona diana del període (18-8). Els del CN Terrassa van continuar amb la possessió del joc i Alarcón van fer tres noves anotacions abans de finalitzar el matx (19-8, 20-8 i 21-8). L’enfrontament va finalitzar amb un resultat de 21 a 8 a favor dels egarencs, que van sumar una nova victòria en la Lliga.

De cara a una nova jornada de la Lliga

El pròxim dissabte 16 de març, els de Cobacho s’enfrontaran als del CN Mataró en el partit corresponent a la 16a Jornada de la Lliga. Ho faran a les instal·lacions de Joan Serra i Puigdesenes a les 12:45 hores.