El sènior masculí del CN Terrassa de waterpolo s’enfronta al CN Mataró en una nova jornada de la Lliga

CN Mataró 13 – CN Terrassa 8

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Motos, Diaz, Bruce, Alarcón (1), Pericas (1), Lopez Escribano (2), Bargallo (1), Cuacos (1), Comas, Teclas (1), Rodriguez (1), Chico, Sanchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Jaumandreu, Torres, Borrell

Parcials: 3-4; 4-1; 3-3; 3-0

Resultat acumulat: 3-4; 7-5; 10-8; 13-8

Evolució del marcador: (0-1; 0-2; 0-3; 1-3; 2-3; 3-3; 3-4) (4-4; 5-4; 5-5; 6-5; 7-5) (8-5; 9-5; 9-6; 9-7; 9-8; 10-8) (11-8; 12-8; 13-8)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Mataró en el partit corresponent a la setzena jornada de la Lliga. El resultat final del matx que es va disputar a les instal·lacions del CN Mataró, va ser de 13 a 8, on els locals van assolir sumar tres punts més en la classificació.

L’enfrontament que va tenir lloc dissabte 16 de març, va iniciar-se favorablement pels egarencs. Els de Cobacho, van fer 3 dianes consecutives, obra de Pericas (1-0), Rodriguez (2-0) i Teclas (3-0) abans que els rivals fessin, també, tres gols consecutius (3-3). Tot i això, quan faltava 11 segons per finalitzar el tram, els egarencs van fer una nova diana, obra de Lopez-Escribano (3-4) i van arribar al primer descans amb una diferència d’un sol gol en el marcador.

En el segon tram del partit, la dinàmica de gols del matx va ser diferent. Els locals van fer quatre dianes noves i els del CN Terrassa en van fer solament una. Els del CN Mataró, van fer dues anotacions consecutives i es van posar per davant en el marcador (5-4) abans que Bargallo empatés el matx (5-5). Quan faltava una mica més d’un minut per arribar a la meitat del partit, els del Mataró, van fer dues noves dianes i es van posar per davant (7-5).

En el tercer tram, els dos equips van fer tres gols cada un, cosa que no va servir per revertir el resultat en el marcador, ja que la diferència va continuar sent la mateixa. Els anotadors del CN Terrassa d’aquest tercer període, van ser: Cuacos (9-6), Alarcón (9-7) i Lopez-Escribano (9-8). Els equips van anar a l’últim descans amb un resultat de 10 a 8, és a dir, només els separaven dos gols abans d’arribar al quart i últim tram del matx.

L’últim quart del partit, va servir perquè els locals acabessin de consolidar la victòria. En el tram, els del CN Mataró, van fer tres dianes, mentre que els del CN Terrassa no en van assolir fer cap de nova. El resultat final de va ser de 13 a 8 a favor dels locals, que van sumar tres punts més en la classificació.

De cara a una nova jornada de la Lliga

El pròxim dimecres 27 de març, els de Cobacho s’enfrontaran als del CN Sabadell en el partit corresponent a la 17a Jornada de la Lliga. Ho faran a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica de Terrassa.