El sènior masculí del CN Terrassa assoleix la victòria davant del CN Mataró en la Copa Federació de waterpolo

CN Terrassa 13 – CN Mataró 10

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Salas, Rodriguez, Bruce, Alarcón (2), Pericas (2), Lopez Escribano, Bargallo (3), Cuacos (4), Comas, Teclas, Rodriguez, Chico (2), Sanchez, Diaz.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ferrer, Bisbal, Garcia, Teixido, H’Jequej

Parcials: 6-0; 2-5; 2-3; 3-2

Resultat acumulat: 6-0; 8-5; 10-8; 13-10

Evolució del marcador: (1-0; 2-0; 3-0; 4-0; 5-0; 6-0) (6-1; 7-1; 7-2; 8-2; 8-3; 8-4; 8-5) (9-5; 9-6; 10-6; 10-7; 10-8) (11-8; 11-9; 12-9; 13-9; 13-10)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa es va enfrontar al CN Mataró en el primer partit que va disputar de la Copa Federació, on va assolir una victòria amb un resultat final de 13 a 10.

L’enfrontament va iniciar-se a favor dels egarencs. El transcurs del primer tram, va ser dominat totalment pels de Cobacho, ja que van anotar un total de 6 gols, mentre que els del Mataró tenien el marcador a zero. Els gols van ser obra de Cuacos (2), Pericas (2), Chico i Alarcón.

En el segon tram del partit, els de Mataró, van assolir obrir el seu marcador anotant la primera diana del tram (6-1). Cuacos (7-1), va anotar el primer del segon tram pels egarencs abans que els del Mataró tornessin a anotar (7-2). Quan faltaven 4 minuts 44 segons per arribar al final del tram, Chico (8-2) va fer una nova diana pels egarencs abans que els del Mataró anotessin 3 gols consecutius. El tram va finalitzar amb un resultat de 8 a 5, on els de Mataró van assolir reduir les distàncies a tan sols 3 gols de diferència entre els locals i els visitants.

En el tercer tram, els del Mataró van tornar a anotar més gols que els egarencs. Els del CN Terrassa van fer dues dianes mentre que els rivals en van fer tres. Bargalló (9-5) va fer el primer del tram. No va ser fins al minut 4:32 que els del Mataró van anotar el seu sisè gol (9-6) abans que Bargalló tornés a fer una nova diana (10-6). Abans que finalitzés el tercer tram, els de Mataró van anotar dos gols més consecutius (10-8) quedant-se a tan sols dues dianes dels locals.

En l’últim quart del partit, els de Terrassa van tornar a dominar el marcador fent tres gols més. Bargallo va tornar a anotar pels egarencs (11-8), però els de Mataró, van tornar a reduir distàncies en el marcador ràpidament (11-9) abans que Alarcón (12-9) i Cuacos (13-9) anotessin dos gols més. El matx va finalitzar amb l’últim gol dels de Mataró quan faltaven 11 segons perquè acabés el partit. El resultat final va ser de 13 a 9, assegurant la victòria als de Cobacho i sumant tres punts a la classificació després de guanyar el partit.

De cara a una nova jornada de la Copa Federació

El dissabte 20 de gener a les 18:00 hores, els del CN Terrassa s’enfrontaran als del CN Catalunya en una nova jornada de la Copa Federació, on intentaran sumar una nova victòria en el partit corresponent a la quarta jornada de la competició. El partit es disputarà a les instal·lacions de Can Toda.