Visita a Hannover amb la moral pels núvols

El sènior masculí de waterpolo visita Hannover amb la moral pels núvols

L’equip de Dídac Cobacho s’enfrontarà dilluns (17.30h) al Waspo98 Hannover en la setena jornada de la fase de grups de la Champions League

El sènior masculí de waterpolo s’enfrontarà dilluns (17.30h) el Waspo98 Hannover en partit corresponent a la setena jornada de la fase de grups de la Champions League, la darrera de la primera volta. Després de vèncer a domicili brillantment el CN Marsella ahir, el conjunt de Dídac Cobacho afronta el segon desplaçament consecutiu ple de confiança contra un rival també en dinàmica positiva després d’haver obtingut la seva primera victòria en la competició contra el Dinamo de Tbilissi.

El tècnic local entén que el triomf d’ahir pot suposar un punt d’inflexió per a l’equip en aquesta competició. “La victòria ens ha demostrat que anem pel camí correcte i suposa una injecció de moral indubtable. Sabíem que, tard o d’hora, guanyaríem un partit d’aquestes característiques, igualat, a Europa. Tot i que seguim tocant de peus a terra, anem amb una mentalitat renovada a Hannover, amb ganes de tornar a guanyar”. Cobacho confessa que havia demanat als jugadors aquest canvi de xip a la Champions abans del matx contra el Marsella. “I la resposta va ser excel·lent. Hem de competir i, si perdem, m’agrada veure aquell punt de decepció i de ràbia en els jugadors”.

Quant al rival, l’entrenador terrassenc en descobreix una particularitat. “Karsten Seehafer, el tècnic, fa tots els papers de l’auca al club. És l’amo, el propietari, i el waterpolo és la seva gran passió. Això fa que sigui un equip ple de talent, amb individualitats de primer nivell, però un pèl anàrquic i desordenat”. Cobacho considera que aquesta característica no el beneficia en absolut. “Juguem millor contra equips ordenats, com ara el Marsella, que no pas contra equips imprevisibles i inestables com el Hannover”. El tècnic local en destaca la gran capacitat ofensiva. “Marquen molts gols en tots els partits, així que haurem de defensar amb intensitat per neutralitzar-los”. Pel que fa a noms, subratlla el potencial de Darko Brguljan i d’Aleksandar Radovic.

Un equip amb molta capacitat ofensiva

El boia Víctor Gutiérrez entén que el Hannover és un equip “de referència a la lliga alemanya que porta anys fent les coses bé a Europa”. El madrileny assegura que es tracta d’una visita complicada, especialment per la capacitat ofensiva del conjunt que entrena Karsten Seehafer. “Tenen molta dinamita en atac, de manera que haurem de mostrar-nos molt seriosos en defensa per contenir-la”.

Gutiérrez afirma que l’equip afrontarà el matx “amb molt optimisme” després de la victòria assolida ahir a Marsella. “Sens dubte, és un resultat que ens aporta un plus de confiança extraordinari davant un altre repte”. “Crec que tindrem les nostres opcions d’endur-nos alguna cosa positiva si som capaços d’exhibir les nostres virtuts”, afegeix el boia.

Trobar la continuïtat

La temporada passada es van veure dues versions del Waspo98 Hannover: abúlic a la fase de grups, on va obtenir només tres victòries, i combatiu a la Final Eight que va acollir, en la qual va posar contra les cordes el Pro Recco en els quarts de final. Enguany, l’equip alemany haurà de mostrar-se més regular i trobar la continuïtat que sempre li ha mancat. Per assolir-la, compta amb una parella d’alt nivell com la que formen Darko Brguljan i Aleksandar Radovic, a la qual cal afegir les dues incorporacions de luxe d’enguany, el boia Petar Muslim i l’esquerrà Ivan Nagaev, ambdós amb una trajectòria internacional notable.