El sènior masculí de waterpolo visita el Quadis CN Mataró

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo visita el Quadis CN Mataró

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (12.45h) la piscina Joan Serra per enfrontar-se al Quadis CN Mataró en partit ajornat corresponent a la 14a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, quart amb 30 punts, mirarà de refermar la bona imatge oferta dissabte contra el CN Barcelona en un escenari tradicionalment complicat. Els maresmencs són sisens a la taula amb 22 punts.

El tècnic local afronta el repte amb la bona notícia de la recuperació de Pol Garcia, mentre que Óscar Aguilar és dubte a l’espera de donar negatiu per COVID i poder-se incorporar a la convocatòria. Cobacho remarca l’efecte balsàmic de la victòria de dissabte a la Nova Escullera. “És un triomf que ha de reforçar el grup i que demostra que estem treballant bé en una temporada molt difícil tant per la pèrdua de dos jugadors per motius laborals, l’Óscar Carrillo i el Víctor Gutiérrez, com per l’afectació de la COVID. Una victòria contra un rival directe també suposa una reivindicació com a equip”.

L’entrenador terrassenc afirma que cal consolidar aquesta progressió en el xoc de demà contra el Mataró, malgrat que en destaca la dificultat. “Sens dubte, és una piscina maleïda per a nosaltres. Històricament, ens ha costat sempre guanyar allà. Es tracta d’una piscina exterior, molt oberta, que es percep més gran del que és i en la qual canvien les referències. Ens resulta incòmode i acostuma a propiciar partits més aviat lents”. “El Mataró, a més, ja ens va sorprendre a la primera volta. Ens va superar a casa, resultat que ens ha de servir d’advertència per a demà”, afegeix.

El conjunt maresmenc ha experimentat una renovació notable enguany, començant per la banqueta, en la qual Andrei Iosep ha pres el relleu de Beto Fernàndez. “És un equip rejovenit, que juga amb una intensitat molt elevada, contra la qual haurem d’intentar imposar el nostre ordre defensiu”. Cobacho subratlla el pas endavant fet pels joves Víctor Andrade, quart màxim anotador de la lliga amb 28 dianes, i Pol Daura. “Estan aprofitant l’ocasió per esdevenir líders de l’equip”. El tècnic egarenc esmenta també el rendiment de l’estatunidenc Jack Turner sota els pals i la versatilitat del neerlandès Tom de Weerd.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).