El sènior masculí de waterpolo treu un punt de la piscina del Mataró

El sènior masculí de waterpolo treu un punt de la piscina del Mataró

Quadis CN Mataró 10 – CN Terrassa 10

Fitxa tècnica

Quadis CN Mataró: Turner, Martí, Campos (1), Pardon (1), Núñez, Blanch, Andrade, Cuacos (2), Codina (2), De Weerd, Daura (3), Markoch (1), Pont.

Entrenador: Andrei Iosep.

CN Terrassa: I. Sánchez, Alegre (1), F. Sánchez, Alarcón (3), Águilar, Garcia, Barroso (3), Prieto, Flores (2), De Lera (1), Rodríguez, Chico.

Entrenador: Sergi Mora.

Àrbitres: Buch i Jiménez.

Parcials: 3-0, 1-3, 5-4, 1-3.

Resultat acumulat: 3-0, 4-3, 9-7, 10-10.

Evolució del marcador: (1-0, 2-0, 3-0), (3-1, 3-2, 4-2, 4-3), (4-4, 5-4, 5-5, 6-5, 7-5, 7-6, 8-6, 8-6, 9-6, 9-7), (9-8, 9-9, 10-9, 10-10).

El sènior masculí de waterpolo ha empatat a deu a la piscina del Quadis CN Mataró en partit ajornat corresponent a la 14a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina disputat aquest migdia. Els egarencs han anat a remolc gairebé tot el xoc, però un parcial final d’1 a 3 els ha permès sumar un punt. Amb aquest resultat, el conjunt de Dídac Cobacho es manté en el quart lloc de la taula amb 31 punts.

Els terrassencs, que han patit la baixa d’última hora del porter Pepe Motos, positiu per COVID, no han arrencat gens bé. Després que Barroso fallés un penal al mig minut de joc, el Mataró ha pres les regnes del matx gràcies a un parcial de 3 a 0. Daura, Codina i Campos, els dos últims en superioritat numèrica, n’han estat els artífexs.

El CN Terrassa, dirigit avui des de la banqueta per Sergi Mora per la sanció a Dídac Cobacho per acumulació de targetes, ha reaccionat de seguida. En poc més d’un minut de joc, Alarcón, des dels dos metres, i De Lera, amb un bon llançament exterior, han escurçat la diferència. Els locals han replicat per mitjà de Pardon, però Flores, en home de més, ha establert el 4 a 3 amb què s’ha arribat al descans.

A la represa, el matx s’ha tornat a tòrcer per als interessos egarencs, atès que l’equip d’Andrei Iosep ha pogut augmentar la renda en un tercer quart molt ofensiu. El CN Terrassa ha igualat a quatre, primer, gràcies a un penal transformat per Flores i, poc després, Alarcón ha anotat l’empat a cinc. Els locals han recuperat la iniciativa a través d’un parcial de 2 a 0, obra de Codina i Cuacos. Alarcón, de nou, ha signat la resposta egarenca. El matx s’ha posat molt coll amunt quan Markoch i Daura han enfilat l’electrònic fins al 9 a 6. A mig minut del final del quart, Barroso, de penal, ha reduït distàncies.

Com en el partit contra el CN Barcelona, el conjunt de Dídac Cobacho ha redreçat el camí en l’últim quart. Barroso s’ha rescabalat d’un penal que acabava de fallar tot marcant el 9 a 8. A quatre minuts i mig de la conclusió, un contracop culminat per Alegre ha situat l’empat a nou. El partit estava absolutament obert. Una acció en superioritat numèrica ha permès Cuacos avançar de nou el Mataró, però Barroso, des de l’extrem esquerre, ha empatat a deu amb encara dos minuts per endavant. Tot i que ambdós conjunts han tingut les seves opcions, el marcador ja no s’ha mogut.

Visita del Geodesic Real Canoe NC

El CN Terrassa rebrà la visita del Geodesic Real Canoe NC en partit corresponent a la 16a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx se celebrarà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 29 de gener a les 17.00h.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).