Logotip del Club Natació Terrassa
Logotip del Club Natació Terrassa

Club Natació Terrassa

Seccions
Waterpolo

El sènior masculí de waterpolo tomba el CN Barcelona en un gran partit

Premsa Club Natació Terrassa
Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo tomba el CN Barcelona en un gran partit

 

 

CN Terrassa 12 – CN Barcelona 10

 

Fitxa tècnica

 

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (2), Alarcón (1), Flores (2), Garcia, Delgado (1), Pérez, Comas (1), De Lera (1), Rodríguez (1), Chico (3), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

 

CN Barcelona: Lloret, Grané, Asensio (2), Aguirre, Frígola, Cupido (1), Garcia, López (5), Ramon, Gomà (2), Viñas, Conti, Vilar.

Entrenador: Víctor González.

 

Àrbitres: Segurana i Jiménez.

 

Parcials: 3-3, 3-0, 3-5, 3-2.

Resultat acumulat: 3-3, 6-3, 9-8, 12-10.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2, 3-3), (4-3, 5-3, 6-3), (7-3, 7-4, 7-5, 8-5, 8-6, 8-7, 9-7, 9-8), (9-9, 10-9, 11-9, 12-9, 12-10).

 

 

El sènior masculí de waterpolo va batre el CN Barcelona (12-10) en partit corresponent a la 8a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho va quallar un matx excel·lent i va obtenir una victòria de molts quirats contra un rival directe de la zona alta de la taula. Amb aquest resultat, els egarencs se situen quarts amb un balanç de sis triomfs i dues derrotes en vuit partits disputats.

El matx va arrencar amb la igualtat prevista. El primer quart va esdevenir una presa de contacte, un intercanvi de cops que va enfilar l’electrònic fins a l’empat a tres. Els visitants van avançar-se al minut de joc en una acció en home de més que va culminar Cupido. De Lera va signar la rèplica mitjan període. La dinàmica es va repetir després que Chico, en superioritat numèrica, contrarestés la diana prèvia de Gomà. Rodríguez, en el darrer minut de període, va posar per davant els de Cobacho, però López, de penal, va restablir l’equilibri.

El CN Terrassa va fonamentar el triomf en un segon quart impecable en què va ser capaç de deixar la porteria a zero. Sánchez, en home de més, va anotar el 4 a 3. Posteriorment, Alarcón va resoldre una altra jugada en superioritat des dels dos metres per marcar el cinquè. Flores, a només set segons de la botzina, va col·locar un esperançador 6 a 3 al descans.

A la represa, va arribar la reacció del CN Barcelona, que va poder estrènyer el marge a només un gol al final de tercer període. El partit va anar guanyant nivell i intensitat. Chico, en home de més, va ampliar l’escletxa al minut i mig de joc, però els cenebistes es van apropar amb un parcial de 0 a 2, obra de López i Asensio. Delgado, de penal, va tornar a incrementar la diferència. Els de González, no obstant, no van abaixar els braços i un doblet de López els va situar a només un gol (8-7). La distància mínima va mantenir-se després que un inspirat López contrarestés el gol previ de Sánchez (9-8).

A l’últim quart, l’emoció va continuar creixent. Els cenebistes van aconseguir empatar a nou per mitjà d’Asensio a poc menys de sis minuts per al final. En aquest punt del partit, el CN Terrassa va mostrar maduresa i determinació per impedir la remuntada visitant. En el tram final, va decantar la balança al seu favor amb un parcial de 3 a 0, amb Flores, Chico i Comas com a artífexs. La diana de Gomà de penal en el darrer minut només va servir per establir el 12 a 10 definitiu.

 

Visita de l’Astrapool CN Sabadell

 

El CN Terrassa rebrà dijous (12.45h) la visita de l’Astralpool CN Sabadell en partit corresponent a la 9a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina.

Força, Terrassa!

Icona de l'aplicació Mi Club Online

Aplicació

Descarrega l’aplicació Mi Club Online al teu mòbil. Un cop instal·lada, escaneja el següent codi QR quan t’ho sol·liciti. D’aquesta manera, es carregarà l’àrea de socis/es del club i podràs iniciar sessió amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aquí si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Codi: GkYTJ1Ir56

Política de cessió de dades

* Li informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales), les dades sol·licitades en el present document passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el nombre 3163.

Informació bàsica de Protecció de Dades
ResponsableCLUB NATACIÓ TERRASSA
FinalitatRecollida de dades amb formulari de contacte
LegitimacióConsentiment explícit de l’interessat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligació legal
DretsAccés, rectificació, cancel·lació, oposició, així com la resta de drets recollits en la normativa Europea
Informació addicionalPot accedir a la informació detallada de Protecció de Dades a la pagina web del Club, https://clubnatacioterrassa.cat/avis-legal/


El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi del seu consentiment,  podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, així com la resta de drets recollits en la normativa Europea, mitjançant correu electrònic al Delegat de Protecció de Dades a l’adreça rgpd@clubnatacioterrassa.cat, identificant-se com a soci / usuari o representant legal, especificant l’exercici dels seus drets en la seva sol·licitud, o bé exercitar els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça (domicili social) anteriorment indicada.