Visita al totpoderós Barceloneta

El sènior masculí de waterpolo tanca l’any a la piscina del totpoderós Atlètic-Barceloneta

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa visitarà dissabte (12.45h) la piscina Sant Sebastià per enfrontar-se a l’Atlètic-Barceloneta en partit corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, l’última de la primera volta i de l’any 2018. El conjunt de Dídac Cobacho, segon amb 27 punts, afronta, sens dubte, el desplaçament més complicat de la temporada, atès que els mariners, un any més, dominen la competició amb mà de ferro. Han guanyat tots els partits fins al moment, de manera que són líders amb 30 punts.

El tècnic local encara el repte amb el contratemps de l’estat físic d’Óscar Aguilar, que pateix una gastroenteritis. Recupera, això sí, Ricard Alarcón després del partit de sanció que va complir el defensor de boia egarenc contra el CN Barcelona. “Visitem el millor equip de la lliga amb diferència, tot i que només portin tres punts més que nosaltres. El Barceloneta està mostrant enguany un nivell altíssim. Ahir mateix, va plantar cara a tot un Pro Recco a la Champions League, en un partit que va suposar la seva primera derrota en competició continental”.

Dit això, Cobacho reconeix que l’equip arriba a la cita en un moment excel·lent, tal com reflecteixen les sis victòries consecutives que acumula. “Duem un recorregut esplèndid, és cert. Estem complint amb escreix els nostres objectius fins al moment, ja que, en qualsevol cas, acabarem la primera volta en segona posició”.

L’entrenador egarenc entén que estem davant d’una de les millors versions de l’Atlètic-Barceloneta. “Mantenen el bloc de la temporada passada, de manera que no han hagut d’adaptar cap peça. Estan més conjuntats i tenen doblades totes les posicions amb jugadors d’altíssima qualitat. És un equip molt potent, ben treballat des de la banqueta per Chus Martín”. Alguns dels noms propis de l’equip mariner són Felipe Perrone, Alberto Munárriz, Álvaro Granados, Martin Famera o Dani López Pinedo. Davant d’aquest arsenal de recursos, Cobacho apel·la un cop més a la valentia. “Hem de jugar de tu a tu, sense cap mena de por. Hem de cometre poques errades i ser molt precisos i eficaços en atac, perquè ells són molt intensos defensivament i no fan concessions”.