El sènior masculí de waterpolo tanca l’any a la piscina del Mediterrani

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo tanca l’any a la piscina del Mediterrani

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (12.00h) la piscina Josep Vallès per enfrontar-se al CE Mediterrani en partit corresponent a la 10a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina, la penúltima de la primera volta i la darrera abans de l’aturada nadalenca. El conjunt de Dídac Cobacho, quart amb un balanç de sis victòries i tres derrotes, encara un desplaçament complicat davant un rival directe, atès que l’equip del barri de Sants acumula cinc triomfs i quatre derrotes.

El tècnic local, que afronta el repte amb el planter al complet, es mostra satisfet de poder afrontar el matx després d’una setmana “normal”. “Portàvem molts dies jugant dos partits per setmana, sense gaire temps per preparar el següent compromís. Aquesta setmana hem pogut fer treball de força els primers dies. El necessitàvem i, amb un calendari tan atapeït, no l’havíem pogut fer”, explica l’entrenador egarenc.

Cobacho s’espera un matx molt equilibrat, en la línia dels dos enfrontaments d’enguany en els quarts de final de la Copa Catalunya, que van acabar empatats. “Crec que tots dos equips hem millorat des de llavors. Ni uns ni altres som el mateix equip que al mes de setembre. Segur que ens trobarem amb un contrincant més compacte, amb les peces més ben encaixades”. El tècnic terrassenc esmenta també el hàndicap que suposa la piscina exterior. “És un escenari al qual no estem acostumats. Cal un bon escalfament per agafar referències i per arrencar amb tota la intensitat necessària”.

El tècnic terrassenc defineix l’equip dirigit per Jahzeel Martínez com un conjunt “ordenat defensivament amb bona sortida al contracop”. “Compta amb jugadors joves descarats i ràpids i el punt de veterania que els aporta Marc Roca”. Destaca l’aportació anotadora de Pol Prat, segon màxim golejador de la lliga amb 24 dianes, ben secundat per Álvaro García. Cobacho també cita la tasca dels boies Mason McQuet i Jan Pérez, subcampió d’Europa júnior, i d’Axel Corres.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).