Golejada contra el Navarra

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo tanca la primera volta amb una golejada contra el Navarra

CN Terrassa 23 – WP Navarra 7

Fitxa tècnica

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (5), Alegre (3), A. Prieto, Ó. Aguilar (1), S. Prieto (1), Sánchez, Pericas (3), Barroso (4), Gutiérrez (4), Rodríguez, Chico (2), Segura.

Entrenador: Eduard Vera.

WP Navarra: Cruz, Jáuregui, Carales (3), Esteban (1), Contreras, Jiménez, Fernández (2), Arriazu (1), Irmes, Chocarro, Arizaga, Delgado.

Entrenador: Manel Silvestre.

Àrbitres: Gómez i Verdejo.

Parcials: 6-3, 5-1, 6-1 i 6-2.

Resultat acumulat: 6-3, 11-4, 17-5, 23-7.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2, 3-3, 4-3, 5-3, 6-3), (7-3, 8-3, 9-3, 9-4, 10-4, 11-4), (12-4, 13-4, 14-4, 15-4, 16-4, 17-4, 17-5), (18-5, 18-6, 18-7, 19-7, 20-7, 21-7, 22-7, 23-7).

El sènior masculí de waterpolo va golejar el WP Navarra (23-7) en partit corresponent a l’onzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor, l’última de la primera volta. Els egarencs, dirigits per Edu Vera a causa de la sanció de Dídac Cobacho per acumulació de targetes, van passar per sobre d’un rival molt inferior en tots els aspectes del joc. Amb aquest resultat, arriben a l’equador de la competició en tercera posició amb 22 punts i un balanç de set victòries, un empat i dues derrotes.

La resistència visitant va limitar-se al primer període. Després que Bernat Sanahuja inaugurés el marcador al minut de joc, el conjunt de Manel Silvestre va capgirar l’electrònic amb dues dianes consecutives, obra d’Esteban i Carales. Els d’Edu Vera van recuperar la iniciativa gràcies a l’encert de Sanahuja i Pericas, però els navarresos van tornar a empatar de la mà d’Arriazu (3-3). En els dos minuts i mig finals de quart, el CN Terrassa va començar a obrir forat amb un parcial de 3 a 0, amb Barroso, Alegre i Pericas com a artífexs.

Els egarencs van sentenciar el matx amb un parcial de 5 a 1 en el segon període. Barroso va fer el setè i, poc després, Gutiérrez i Pericas van enfilar l’electrònic fins al 9 a 3. Fernández va aturar l’allau momentàniament per part visitant. El CN Terrassa, no obstant, va replicar amb dos gols més de Sergio Prieto i Gutiérrez (11-4).

A la represa, l’avantatge terrassenc no va deixar de créixer davant un rival que va anar abaixant els braços progressivament. Els d’Edu Vera van resoldre el tercer període amb un nou parcial concloent de 6 a 1. Barroso, en dues ocasions, Alegre, Aguilar, Chico i Sanahuja en van ser els protagonistes. El cubà Carales va signar la tímida resposta navarresa (17-5).

En els darrers vuit minuts, la dinàmica no va variar. La voracitat ofensiva local es va mantenir i el marcador va anar-se ampliant. En el primer tram del quart, Sanahuja va contrarestar les dianes de Carales i Fernández (18-7). Posteriorment, però, el CN Terrassa va agafar una nova embranzida i va certificar la victòria amb un parcial final de 5 a 0, amb dues dianes de Gutiérrez i tres més de Sanahuja, Alegre i Chico.

Aturada nadalenca i per la disputa de l’Europeu

Ara, la Lliga Premaat Divisió d’Honor s’interromprà fins a principis de febrer amb motiu de l’aturada nadalenca i per la disputa del Campionat d’Europa a Budapest (Hongria) entre el 12 i el 26 de gener. El conjunt de Dídac Cobacho, doncs, no tornarà a jugar fins al dissabte 1 de febrer, data en què visitarà la piscina del CN Barcelona (13.30h) en partit corresponent a la dotzena jornada, la primera de la segona volta.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).