Amb un peu i mig a les semifinals de la Copa Catalunya

El sènior masculí de waterpolo supera el Sant Andreu i posa un peu i mig a les semifinals de la Copa Catalunya

CN Terrassa 12 – CN Sant Andreu 7

CN Terrassa: Motos, Alegre (2), F. Sánchez (1), Alarcón (1), Carrillo (2), Prieto, Barroso (4), Pericas, De Lera, Rodríguez, Chico (2), I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

CN Sant Andreu: Tebar, Cabanas, Gómez, Bargalló, Cunillera (1), Tenorio (2), Paul (2), Barreda, Montes, Gracia (1), Bofill, Bustos (1), Rojas.

Entrenador: Juan Carlos Sanchón.

Àrbitres: Teixidó i Verdejo.

Parcials: 2-1, 5-1, 1-4 i 4-1.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1), (3-1, 3-2, 4-2, 5-2, 6-2, 7-2), (7-3, 7-4, 8-4, 8-5, 8-6), (9-6, 10-6, 11-6, 12-6, 12-7).

El sènior masculí de waterpolo va derrotar ahir el CN Sant Andreu (12-7) en partit d’anada de quarts de final de la Copa Catalunya. El conjunt de Dídac Cobacho va quallar un matx molt complet i va obtenir una renda de cinc gols que el classifica virtualment per a les semifinals de la competició. El partit de tornada es disputarà el proper dimecres 31 de març a la piscina Pere Serrat del club barceloní.

El primer quart va esdevenir prou igualat, una presa de contacte. Barroso, de penal, va avançar els locals al primer minut de joc. Els visitants van empatar poc després a través de Bustos, però els de Dídac Cobacho van recuperar la iniciativa en el tram final de període de la mà de Chico (2-1).

Els egarencs van fonamentar la victòria en un segon quart esplèndid. Carrillo va ampliar la distància només arrencar. El Sant Andreu va apropar-se gràcies a una acció en superioritat numèrica culminada per Paul. A partir d’aquest moment, el CN Terrassa es va fer amb les regnes del matx i, amb un parcial de 4 a 0, va obrir una escletxa pràcticament definitiva al descans. Barroso i Alegre, per partida doble, en van ser els artífexs (7-2).

A la represa, els de Juan Carlos Sanchón van reaccionar. Gracia i Paul van escurçar la diferència en els primers dos minuts i mig de període. Barroso, molt inspirat, va tallar momentàniament la remuntada, però dues dianes de Tenorio van aproximar els visitants a només dos gols amb encara un quart per davant (8-6).

Els terrassencs no van permetre que la recuperació visitant anés més enllà. Van mostrar novament la solidesa del segon quart i, amb un parcial de 4 a 1, van sentenciar l’enfrontament i potser també l’eliminatòria. Carrillo, Sánchez, en home de més, Chico i Alarcón van enfilar l’electrònic fins al 12 a 6. A quaranta-set segons de la botzina, Cunillera, de penal, va reduir distàncies per situar el 12 a 7 definitiu.