CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (3), Mora (1), Alarcón, Ó. Aguilar, Prieto (1), Barroso (4), Pericas (1), Alegre (1), Gutiérrez, Rodríguez (1), Chico (2), Segura.
Entrenador: Dídac Cobacho.
CN Sant Andreu: Weiland, Camnasio, Gómez (1), Stiling, Mérida, Tenorio (1), Paul (1), Montes (1), Echevarría, Gracia, Bofill (3), Bustos, Coimbra.
Entrenador: Juan Carlos Sanchón.
Àrbitres: Teixidó i Galindo.
Parcials: 4-3, 4-0, 2-3 i 4-1.
Resultat acumulat: 4-3, 8-3, 10-6, 14-7.
Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3, 4-3), (5-3, 6-3, 7-3, 8-3), (8-4, 9-4, 9-5, 9-6, 10-6), (10-7, 11-7, 12-7, 13-7, 14-7).
El sènior masculí de waterpolo va derrotar el CN Sant Andreu (14-7) en partit corresponent a la tretzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho va resoldre el compromís amb un parcial de 4 a 0 en el segon període que li va permetre controlar la situació fins al final. Amb aquest resultat, els egarencs pugen un lloc a la taula i es col·loquen tercers amb 25 punts.
El primer quart va esdevenir una presa de contacte. Els visitants van poder respondre tots i cadascun dels intents terrassencs per obrir un forat en el marcador. Bernat Sanahuja va estrenar el compte al minut i mig de joc, diana que va ser replicada immediatament per Bofill. La dinàmica va repetir-se poc després quan Montes va contrarestar el gol previ d’Alberto Barroso de penal (2-2). El madrileny va repetir mitjan quart, però Tenorio va restablir l’equilibri. Barroso va completar el seu hat trick en el primer període tot anotant el 4 a 3.
El CN Terrassa va fonamentar el triomf en un segon quart prou convincent en què va encadenar un parcial concloent de 4 a 0. Sanahuja va marcar el 5 a 3 als dos minuts del període. Poc després, Víctor Alegre va ampliar el marge en resoldre una situació en superioritat. Sanahuja, de nou, i Jordi Chico, de penal, van situar el 8 a 3 amb què es va arribar al descans.
A la represa, els de Dídac Cobacho van gestionar sense patiment la renda adquirida. Bofill va apropar els andreuencs al minut i mig de joc. Barroso, no obstant, va marcar el 9 a 4 poc després en culminar una acció en home de més. Bofill, de nou, i Paul van estrènyer momentàniament l’electrònic, però Sergi Mora, en la darrera jugada del tercer període, va batre Coimbra i va col·locar el 10 a 6.
En l’últim període, el CN Terrassa va recuperar les regnes del partit i va acabar eixamplant la distància final. Gómez, només començar, va aproximar els de Juan Carlos Sanchón. La resposta local va ser contundent, en forma de parcial final de 4 a 0, obra de Chico, Sergio Prieto, Oriol Rodríguez i Agustí Pericas (14-7).
El CN Terrassa visitarà dissabte que ve el Tenerife Echeyde en partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx es disputarà a les 12.00h.
Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR
Sorry, the comment form is closed at this time.