La vuitena victòria consecutiva

El sènior masculí de waterpolo s’imposa al Canoe a domicili i acumula vuit victòries consecutives

Real Canoe NC 8 – CN Terrassa 11

Fitxa tècnica

Real Canoe NC: Tebar, Alcón, Gómez (1), Navajas, Lorrio, De Grado, García, Camarena (1), Gutiérrez (5), López, Acosta, Fernández (1), Benavides.

Entrenador: Mario García.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (6), Mora, Alarcón, Ó. Aguilar, De la Fuente (1), Sánchez, Salvador, Barroso (3), Gallego (1), Rodríguez, Pericas, Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Gómez i Galindo.

Parcials: 2-4, 1-2, 1-3 i 4-2.

Resultat acumulat: 2-4, 3-6, 4-9, 8-11.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 2-4), (2-5, 2-6, 3-6), (3-7, 4-7, 4-8, 4-9), (5-9, 6-9, 6-10, 7-10, 8-10, 8-11).

El sènior masculí de waterpolo va derrotar el Real Canoe NC a  domicili (8-11) en partit corresponent a la dinovena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Un cop més, el conjunt de Dídac Cobacho va exhibir la seva solidesa i es manté ferm en el segon lloc de la taula amb 51 punts, a quatre del líder, el Zodiac CN Atlètic-Barceloneta. És la vuitena victòria consecutiva dels egarencs.

El triomf es va coure a foc lent, si bé és cert que els terrassencs van controlar la situació des del primer quart. El marcador no es va moure fins al quart minut de joc quan Bernat Sanahuja va anotar el primer en superioritat numèrica. El waterpolista de la pedrera, molt inspirat, va esdevenir el màxim golejador del matx amb sis dianes i se situa pitxitxi de la lliga amb 50, les mateixes que suma Víctor Gutiérrez, un altre dels protagonistes del xoc de dissabte. Els madrilenys van empatar tot seguit en una acció en home de més que va culminar Gómez. La dinàmica es va repetir poc després. Sanahuja va avançar els de Dídac Cobacho i Gutiérrez va igualar per part madrilenya. El CN Terrassa, però, va obrir una primera escletxa en el tram final del període amb dues dianes consecutives de Sanahuja i Alberto Barroso (2-4).

En el segon quart, els terrassencs van eixamplar una mica més el marge. Sanahuja, en superioritat numèrica, i Iván Gallego van enfilar l’electrònic fins al 2 a 6. El Canoe, no obstant, va retallar distàncies a dos segons del descans per mitjà del seu jugador franquícia, Víctor Gutiérrez.

A la represa, el conjunt de Dídac Cobacho va sentenciar un partit que ja tenia coll avall. Només començar, Barroso va marcar el 3 a 7. Gutiérrez, qui si no, va mirar de mantenir el seu equip en la lluita pels tres punts, però els gols posteriors de Barroso i Sanahuja van col·locar un concloent 4 a 9 al final del tercer període.

En els últims vuit minuts, els madrilenys no van abaixar els braços però no van posar en perill la victòria egarenca. L’encert de Fernández i Gutiérrez els va apropar a tres gols amb encara sis minuts per endavant. El CN Terrassa va tallar la remuntada amb una diana oportuna d’Àlex de la Fuente. L’equip de Mario García no va defallir i va estrènyer la diferència a dos gols després que Gutiérrez i Camarena batessin Iñaki Aguilar (8-10). Mancaven, però, només cinquanta-tres segons per al final. Sanahuja va certificar el triomf en la darrera acció del matx.

Derbi vallesà

El CN Terrassa rebrà la visita dissabte que ve de l’Astralpool CN Sabadell en partit corresponent a la vintena i antepenúltima jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx arrencarà a les 18.00h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.